Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det har jeg faktisk gjort jeg altså Luktet så sykt vondt av han da jeg våknet en batt at jeg brakk meg La meg på sofaenHaha - fyll inn hva enn som passer deg best!
Men i skrivende øyeblikk for meg er det at vi har lagt oss for å sove, og jeg vurderer å legge meg ut i stua fordi jeg plutselig syns samboer lukter vondt
Hahahaha!! Jeg døøør litt er det mulig!! Å jeg som pleier å syns han lukter så godtDet har jeg faktisk gjort jeg altså Luktet så sykt vondt av han da jeg våknet en batt at jeg brakk meg La meg på sofaen
Samme her Lukter jo sååå digg til vanlig.. nå skjønner ingen av oss at vi har klart å lage en babyHahahaha!! Jeg døøør litt er det mulig!! Å jeg som pleier å syns han lukter så godt
Hahaha.. jeg må le <3 håper det går over ...Samme her Lukter jo sååå digg til vanlig.. nå skjønner ingen av oss at vi har klart å lage en baby
JaHahaha.. jeg må le <3 håper det går over ...
Det værste er liksom ikke ånden en gang bare syns hele han og dyna hans lukter fært Hahah.. jeg må jo bare le...Hahaha! Kjenner meg igjen, tror ikke mannen hadde så dårlig ånde før altså..,,
....Når man våkner kl 5 om natta og det tydeligvis er meningen at man skal være våken....
Kjenner meg igjen der men det er jo veldig rørende!!Gråter når jeg ser rescue- videoer av hunder og katter
Sånne tråder hører til inne på våre leker, og der finnes denne tråden fra førHaha - fyll inn hva enn som passer deg best!
Men i skrivende øyeblikk for meg er det at vi har lagt oss for å sove, og jeg vurderer å legge meg ut i stua fordi jeg plutselig syns samboer lukter vondt
Der ser du! Man lærer noe nytt hver dag takk! Da skal jeg sjekke ut.Sånne tråder hører til inne på våre leker, og der finnes denne tråden fra før
Link her til våre leker
Uff , kjenner følelsenNår du nå forlate huset når 5 åringen i hus vil ha fiskekaker.
Blir så kvalm av lukten.
Kjenner meg igjen.. for å si det mildtDu vet du er gravid.......Fjært, fjært... prooomp! Trenger jeg si mere...
Du vet du er gravid.......Fjært, fjært... prooomp! Trenger jeg si mere...