Du vet du er gravid når..

Du vil sove hele tiden, men får ikke sove lenge av gangen fordi du må tisse, spise eller spy. [emoji85][emoji23]
 
..du har fått «silikon» pupper uten å ha betalt for de[emoji23][emoji85]
 
Når jeg hulker hver gang noen sier eller gjør noe fint.
Det blir mye hulking og tårer på meg med jobb i barnehage... [emoji173]
 
Når jeg gråter hver gang bf sier noe[emoji23] er det fint gråter jeg av det, er det noe jeg tolker feil hyl griner jeg av det[emoji85][emoji38][emoji23] stakkars han får gjennomgå.
 
Når puppene står rett ut av seg selv etter at man tar av bh'en for kvelden [emoji23][emoji23][emoji23]
 
Når energinivået er unormalt lavt.
 
Når du er så kvalm at du føler deg veldig fyllesyk, men fortsatt dagdrømmer om hva du skal spise[emoji23][emoji23]
 
Når spybøtta står ved senga lengre enn ei veke eller to...
 
-når du spyr før du har tatt testen
-når alt lukter helt forferdelig
-når mannen flytter inn på gjesterommet
-når du stadig dunker magen borti ting fordi du ikke er vant til at den er der
-når du prøver å trekke inn magen når du skal forbi noe trangt, men det ikke funker
-når man plutselig har full kontroll på hvor mange uker det er til mai
 
Når du kan legge deg inn i Kristiansands dyrepark og bli tatt som søstera til Julius fordi du har så mye hårvekst enkelte plasser. Som magen f.eks [emoji204]
 
Når endelig finner en ledig parkeringsplass i parkeringshuset, men må gi den fra deg igjen fordi du ikke får åpnet førerdøra nok til å komme deg ut med stor mage og total mangel på elegante og smidige bevegelser :p
 
Når du ligger med ørten puter og hodet høyt for å unngå halsbrann om natten, men konsekvensen er stiv nakke og dundrende hodepine hele dagen etter.
 
- Når du får minst 3 spørsmål hver dag på jobb om hvor langt du er på vei, og når termin er (stor avdeling)
 
Back
Topp