Du vet du er gravid når...

Kjenner den når jeg er sliten, men kjenner den også i dagene før jeg vanligvis får mensen [emoji12]

Okei, så du vet hva du skal kjenne etter da, jeg vet ikke helt hva jeg skal kjenne. Og jeg har vært gravid to (tre) ganger før[emoji85] Kjenner jeg blir paranoid av alt for tiden.. Mindre symptomer, kjenner ikke livmora, svetter for mye, fryser for mye.. Og tror alt er tegn på at noe er galt. Huff... Dette blir laaange uker[emoji849] Flere som har det sånn? [emoji120]
 
Okei, så du vet hva du skal kjenne etter da, jeg vet ikke helt hva jeg skal kjenne. Og jeg har vært gravid to (tre) ganger før[emoji85] Kjenner jeg blir paranoid av alt for tiden.. Mindre symptomer, kjenner ikke livmora, svetter for mye, fryser for mye.. Og tror alt er tegn på at noe er galt. Huff... Dette blir laaange uker[emoji849] Flere som har det sånn? [emoji120]

Ikke vanlig å kjenne livmor så tidlig da. Jeg har ikke klart å kjenne den før uke 12 tidligere ihvertfall. Var vel enda senere første gangen :)

Kjenner veldig til følelsen av at noe er galt da, og det er en evighet til tidlig ultralyd føler jeg :(
Svært få symptomer, men det er likt fra de andre gangene det og, så vet at det ikke trenger å ha noe å si.
Men etter at lillebror døde, så skjønner jeg ikke at jeg kan være så heldig at dette ender godt :(
 
Ikke vanlig å kjenne livmor så tidlig da. Jeg har ikke klart å kjenne den før uke 12 tidligere ihvertfall. Var vel enda senere første gangen :)

Kjenner veldig til følelsen av at noe er galt da, og det er en evighet til tidlig ultralyd føler jeg :(
Svært få symptomer, men det er likt fra de andre gangene det og, så vet at det ikke trenger å ha noe å si.
Men etter at lillebror døde, så skjønner jeg ikke at jeg kan være så heldig at dette ender godt :(

Huff, nei.. Det er noe med det: når man først har opplevd at noe går virkelig galt, så blir det vanskeligere å tro på at det skal gå bra. Men sjansen for at du skal oppleve det samme igjen er jo mikroskopisk. Det er MYE større sjanse for at det skal gå bra. [emoji4] Jeg er livredd for å komme på ul og se en helt stille skjerm... Selv om jeg har vært på en tul allerede, og sett liv. Det henger igjen fra i fjor sommer, og jeg kan liksom ikke skjønne at jeg skal være så heldig at dette går bra[emoji85] Men jeg skal prøve å skjerpe meg! Det forandrer ingen ting til det bedre av å være så pessimist i alle fall (lettere sagt enn gjort). Da får jeg heller prøve å nyte at jeg ikke er helt ødelagt av kvalme lenger..
 
Når du nærmest begynner å stortute av å få se bilder fra ultralyden en venninne har vært på [emoji23] det var mye hormoner i ett rom, jeeeez!! [emoji23] begge satt og sippet [emoji23]
 
Når en er redd for å ha sex, fordi de andre gangene kom det rosa på papiret etterpå. Noe jeg selvfølgelig vet er normalt, men allikevel blir bekymret for, for her styrer ikke fornuften.
 
Du er skikkelig hissig. Synes alles ånde lukter død og råttent. Når du er hormonell og gråter av ting du vanligvis ikke bryr deg om. Du blir andpusten av ingenting. [emoji85]
 
Du er skikkelig hissig. Synes alles ånde lukter død og råttent. Når du er hormonell og gråter av ting du vanligvis ikke bryr deg om. Du blir andpusten av ingenting. [emoji85]
Det med andpusten kan jeg skrive under på[emoji28]
 
Du er skikkelig stolt over å ha orket å gå på butikken fordi det eneste du vil er å slappe av.

Og når du må sove frokost[emoji13]
 
Når man plutselig begynner å spise frokost.. når en aldri har gjort det tidligere [emoji23]
 
Når man ikke kan spise mat man elsker og må lyve om at du ikke liker det fordi det er så tidlig i graviditeten[emoji1440]
 
Når man er sulten og lager seg mat, men blir kvalm når man skal spise den[emoji38] iiiiingenting smaker godt jo! Orker nesten ikke drikke vann en gang[emoji38]
 
  • Liker
Reactions: TS
Når man brekker seg av matlukten av matrester hver gang man åpner kjøleskapet.
 
Back
Topp