Du vet du er gravid når.....

Ikke i bruk

Forumet er livet
… du melder deg frivillig til å fylle bensin på bilen – fordi du elsker lukten.

… du er stuptrøtt, men ikke får sove fordi babyen i magen hopper, danser og slår kollbøtter.

… strikkepinnene kommer fram – for første gang siden håndarbeidstimene på ungdomsskolen

… du velger kinofilm etter hvor lenge du tror du klarer å sitte stille uten å gå på do.

… du må på do om natta og vurderer å bare sove videre der, for du må jo tilbake om en halvtime uansett.

… isbiter er helt naturlig å sitte og knaske på i timesvis.

Les mange flere her..

Og del gjerne dine egne :)

Du vet du er gravid når du ikke finner telefonen eller fjernkontrollen, og leter overalt men ikke finner den fordi du sitter på den..

Du vet du er gravid når du ikke finner telefonen eller fjernkontrollen, og leter overalt men ikke finner den fordi du sitter på den..

Det skjer daglig uten graviditet også. :p

...du begynner å gråte fordi mannen stod opp uten å si god morgen. Sjølv om du sov.
... du begynner å gråte fordi du blir rørt over at du har en post-it i panna med "god morgen kjære" på neste dag samboer står opp mens du sover... :)

...du begynner å gråte fordi mannen stod opp uten å si god morgen. Sjølv om du sov.
... du begynner å gråte fordi du blir rørt over at du har en post-it i panna med "god morgen kjære" på neste dag samboer står opp mens du sover... :)
Hahaha :p Den første der :p Hormonella deluxe :D Er ikke lett å være gravid, nei ;)

Haha akkurat hvor jeg var for fem mnd siden. Gubben har alltid vekket meg siden for å si god morgen og hade.:p

Når malingen som skulle på veggen endte opp på magen :P

Du vet att du er gravid nær andra må hjelpa deg å ta på skorna.

Jeg hadde ikke de der plagene :o våknet for do en del på slutten men ellers kjente jeg det mest i trappene at man ble anpusten :p

Du vet du er gravid når du har så lyst på noe til middag og når du skal spise så ble det ikke mat alikevell. Smaksanser på bærtur

Det skjer daglig uten graviditet også. :p
Haha :D har ikke opplevd det selv enda, men det skjedde såå ofte da jeg var gravid. Burde legge til:
At etter det så var alltid under rumpa det første stedet jeg leita :P

........ Når du sniffer på den nye tinkafu koppholderen til vognen fordi plastikk beskyttelsen på glidløsen lukter så grenseløst godt :D

Back
Topp