Du vet du er gravid når...

Jeg blir enda mer irritert enn vanlig når jeg ser nynorsk.
Spesielt fordi det ikke brukes naturlig, men påtvinges folk som i utgangspunktet skriver bokmål.
 
Når dagens trening består av å spy gjenntatte ganger :hungover: Jeg bør virkelig ha de sykeste magemusklene nå :wacky:
 
Når du alltid må sørge for at det er vannmelon i kjøleskapet og at du merker du begynner å bli lei alle brødskivene med alle de forskjellige typene ost, for så og spise det og helt glemme hvor lei du var de, fordi det er da såååå godt med brødskive eller ferske rundstykker med smør og flere typer gulost på :D
 
Når du tygger på buljong terninger, flere til dagen
 
Når du tror du har lyst på french fries, men når du endelig har muligheten så er det plutselig så utrolig kvalmende...
 
Du får akutt lyst på nøkkelost (?) klokka 23:30 akkurat i det du er på vei til å legge deg. Du blir selvfølglig sur for at butikken er stengt :laughing021
 
Når du er så kvalm at du ikke vet hvor du skal gjøre av deg, men samtidig har veldig lyst på Marsmellows;p
 
daglig spiser vannmelon salat ❤️ det er så godt :D spiser vannmelon salat, med avokado, fetaost og masse grønt hhaha :D
Min melon salat består av: vannmelon, fetaost, sprøstekt serranoskinke og basilikum blader :)
 
Back
Topp