Du vet du er gravid når....

Når du kjenner at bikkja, som ligger i gangen med to dører og to rom i mellom, har prompa! luktesansen kunne jeg vært fint uten!
 
Når du kjenner at bikkja, som ligger i gangen med to dører og to rom i mellom, har prompa! luktesansen kunne jeg vært fint uten!

Åja hundefis lukter jo sååå godt!
 
Når jeg strigråter fordi jeg kommer over en blogg eller et eller annet der en dame skriver om sønnen sin og at han skal nå bo hos faren sin istedenfor...! Huff :p
 
Når du går og klemmer + masserer puppene all the time, for de de stikker, er ømme og vonde... På alle mulige steder uten og tenke deg om.. Litt merkelig midt på kjøpesenteret i dag kanskje????
 
... Du bare skal vente på at mannen skal våkne så alle kan spise frokost sammen, og i løpet av noen minutter slår kvalmen inn over deg som en stor bølge! Akutt kvalm, redningen ble et stort glass vann og en neve med ritz-kjeks!
 
...når du er stuptrøtt og sovner midt under filmen man ser med samboer ^^ (kl 20:00)

... Når man ligger strak på sofaen hele formiddagen fordi man enda er trøtt, selv etter nesten 11 timer søvn!
 
...når du sovner sittende i stolen på jobb. :p
 
Du vet du er gravid når du reiser på besøk til noen uten om å ha på bh for det Gjør så fryktelig vondt :)
 
Når du sitter å griner 3 kvelder på rad av Transformers filmene :p
 
... Du er like innstilt hver morgen på at det ikke er noe problem å slappe av litt før man lager frokost. Og hver morgen etter noen minutter, stabber du deg grønn i ansiktet inn på kjøkkenet for å hive innpå noen kjeks før du spyr :-(
 
Back
Topp