Du vet du er gravid når....

Blir helt utslitt etter å ha vært sosial i 2,5 time >< Og pølse bare smaker dritt :p
 
Eller at ei lettkokt grillpølse på skolen faktisk et god.

(hør på ordet. Grillpølse. De skal grilles!!!)
 
Når du er så opptimistisk og tar på deg holdin kjole, men innser etter kort tid at det er dødfødt og må kle den av igjen.... :happy093laughing6
 
Når du skifter 4 ganger før besøket kommet fordi alt i skapet plutselig avslører hemmeligheten :p
 
Når du hiver i deg 1/2 glass med minisylteagurker, for så å få syyykt vondt i magen.. men spiser det om igjen dagen etterpå, fordi det er uimotståelig godt! :p
Hahahahaha så morsomt :D Jeg har også sykt dilla på syltesgurker. Hadde ikke slike lyster med jentene så det er nytt :D
 
Når du er skikkelig sulten og drar impulsivt til McDonald's og kjøper tre burgere! Og når du da er stappmett etter den første...! Og så allikevel ender opp med å spise opp alt :-(
 
Når du ringer fastlegen for å bestille første timen ang. graviditeten, men ender opp med å grine fordi svareren hos legen sier hun har ferie til den 26.mai...:laughing002
 
Når du er skikkelig sulten og drar impulsivt til McDonald's og kjøper tre burgere! Og når du da er stappmett etter den første...! Og så allikevel ender opp med å spise opp alt :-(

Ååååh, nå fikk jeg lyst på mc'ern mat! :p
 
Ja skulle visst komme i reprise fra denne uka tror jeg det var :D Må nok se det denne gangen også!

Ooooh, det liker jeg :D Håper også at dem lager en ny sesong, for gud det var helt fantastisk å følge med på dem i den prosessen❤️
 
Når det eneste du klarer å tenke på er babyen i magen♡
 
Når du begynner å grine bare for at samboern skal bort i 10 dager....
 
Back
Topp