Du vet du er gravid når....

Sliter du ikke før 19?

Slet 13 jeg... Og sov fra 18 til 1930. Og kunne sovet mer
 
Jeg blir skikkelig trøtt rundt 14 hver dag. Sleit skikkelig på jobb i går. Gjespet og gjespet...
 
Når du ligger i sofan med spybøtta nedenfor å plutselig kommer det et familiemedlem inn døra som skal levere noe, å du må lyve å si at du har omgangssyken :eek:
 
Når du åpner skapet, tar ut et glass heller oppi biola, legger biolaen inn i skapet:facepalm:. Bare litt distré:shy:
 
Humøret og formen generelt er som en bergogdalbane. Blid og fornøyd i et øyeblikk, rasende i neste. Veien er kort fra frisk og opplagt til søvnig sofadyr :p
 
Han kom med to navn. Det ene var Bror og det andre var Johnny :eek: Jeg syns spesielt ikke at Johnny passer til en nyfødt gutt i 2016 :p
Haha! Mannen min har foreløpig foreslått Gerrard, eller hans norske versjon Geir Are, eller Aggi:hilarious: Han var heldigvis ikke seriøs da (håper jeg!:bored:).
 
Når du har vært for trøtt og sliten til å bry deg om alt, og sambo plutselig måper, tar tak i hårene på leggen din og lugger deg, for å bryte ut med "du har jo mannelegger jo!!"
 
Haha! Mannen min har foreløpig foreslått Gerrard, eller hans norske versjon Geir Are, eller Aggi:hilarious: Han var heldigvis ikke seriøs da (håper jeg!:bored:).
Er mannen din Liverpoolsupporter eller;)?
 
Når du tror at ENDELIG har kvalmen sluppet taket, siden du har vært i fin form nesten ei hel uke, men så kommer den kastet på deg igjen, ti ganger værre enn før...:(
 
Når du har besøk av svigerfar hele helgen og du med jevne mellomrom går på toalettet for å prompe :p
 
Når du sover middag 2 timer fra 13 til15 selv om du sov til klokken 9.
 
Når du ser på en film som du har sett flere ganger før uten å gråte, og nå snufser støtt og stadig :)
 
Back
Topp