Du vet du er gravid, når....

*Elin*

Forelsket i forumet
Du vet du er gravid når du i løpet av en uke har:

Styrtet et glass vann på kjøkkenet, og kastet det opp igjen over hele kjøkkenbenken!

Stått naken på kjøkkenet på morgenen, sluppet en stor nys, og tissa utover hele gulvet.

:eek::eek:

Det synes ikke sambo heller :rolleyes:

Jøss :O
Heldigvis ikke noe slikt her, er flink med knipeøvelser før fødselen også ;)
Nå bare trives jeg som gravid :)

Hehe :) har aldri blitt meg selv etter forje svangerskap. Klarer å holde meg til vanlig, men hvis jeg har litt i blæra og nyser, så :dontknow

Hehe :) har aldri blitt meg selv etter forje svangerskap. Klarer å holde meg til vanlig, men hvis jeg har litt i blæra og nyser, så :dontknow

Ai ikke hyggelig. Hørt at det kan skje.. Kan man trene opp igjen på noen måte?

Ai ikke hyggelig. Hørt at det kan skje.. Kan man trene opp igjen på noen måte?

Har trent mye med knipeøvelser, men ikke veldig aktivt. Kunne sikkert vært bedre trent ;)

Ja, må nok trene litt mer aktivt nå, så ikke det blir enda verre etter dette svangerskapet :p

Om det ikke unker å knipe fins der vekte å om ikke det heller hjelper så få en time hos lege for å skjekke det, kanskje det er prolaps en plass eller foroverliggende blære eller hva enn det heter? Leste en artikkel om en som var plaga med slik og hun fikk en operasjon så fiksa det seg, nytt liv ;)

Har vært hos lege og gynekolog, alt i skjønneste orden ;) Er ikke sånn at jeg tisser på meg rett som det er, men har kommet en skvett en sjelden gang hvis blæra har vært full og jeg har nyst. Aldri så mye som på kjøkkenet her da! Er nok mye som skjer der nede akkurat nå ;)

Ha ha...uff da ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Har vært hos lege og gynekolog, alt i skjønneste orden ;) Er ikke sånn at jeg tisser på meg rett som det er, men har kommet en skvett en sjelden gang hvis blæra har vært full og jeg har nyst. Aldri så mye som på kjøkkenet her da! Er nok mye som skjer der nede akkurat nå ;)
Ja det skal være sikkert og visst :P Håper det går seg til da.. Alt vi kvinner skal gjennom :O

Oi..har sluppet unna dette...enda :-)

Regner med at noe vil skje.. hehe

Skal bli spennende å se hvordan kroppen oppfører seg resten av svangerskapet :)

Back
Topp