Du vet du er gravid når..

SHUTUP!

Betatt av forumet
Sommerfuglene <3
..du står opp om morgenen og din første tanke er at du gleder deg til å kunne legge deg igjen..;-)

Noen fler du vet du er gravid når..?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Du vet du er gravid når du har lagt avhengigheten til facebook til side til fordel for babyverden.. :p

Du vet du er gravid når du tar deg selv i å sitte og holde på magen når du sitter og slapper av i sofan.. :P

Kjenner meg igjen i både facebook og hånda på magen..;-)
Smatting har jeg aldri takla:-)

...når du tar deg i å stå å sniffe på bjørkeved når du skal fyre, for plutselig luktet visst det helt ubeskrivelig fantastisk :p

Du vet du er gravid når buksene begynner å bli litt trange:p

Du vet du er gravid når du brekker deg av lukta når du åpner kjøleskapsdøra :p

....gjesper hele dagen!

... Og når du er såååå trett og helst skulle sovet, men heller står opp for du klarer ikke å tenke på noe annet enn den deilige isen som ligger i fryseren og venter på at du skal spise den !!
Zzzz.. mmm, is :p

Når du går rundt med et stort smil og er så stolt og glad, og føler at hele verden er litt forandra og at du er med på noe stort.. mens alle andre behandler deg akkurat som vanlig;-)

.....når du flyr i flint fordi hundene ikke går rett på linje.. (hundekjøring...) og de ser på deg og lurer på hva som er galt med kjerringa som ikke reagerte på dette for en uke siden... :P

.... når jakka har blitt for trang over puppa!

når du skal handle så lukter du på absolutt alt, viktig at forpakningen også lukter godt, kjøleskapet blir vasket hele tiden for du har en følelse av at noe lukter, men du finner ikke lukta, dog skapet bare er 3 mnd gammelt og jeg er extremt kresen når det gjelder mat.

bikkja ser på deg med sørgmodige øyne og fotfølger deg, skal helst ligge oppå deg så det ikke skjer noe som helst med matmor <3

Back
Topp