Du vet du er gravid når...

Anne My på landet

Andre møte med forumet
Jeg så en artikkel med denne tittelen for en liten stund siden, og tenkte det var gøy å lese hva som kjennetegner deres graviditeter:)
Her kommer mine:
Du vet du er gravid når:
- du irriterer deg grenseløst over alt mora di sier og gjør, og holder på å gå på veggen etter tre dager på samme hytte som henne...
- du veier deg hver morgen.
- du gjerne sover 12 timer i døgnet.
- du bruker mer tid på å kikke på babyutstyr på nettet enn på Facebook:)
- du må stå opp klokka to på natta for å spise et knekkebrød, for du er så sulten at du tror du dør.
- du tisser nesten på deg hver gang du må på do.

Jeg har noe vi kan føye til der... Du vet du er gravid når du pluselig begynner å bake boller kl 20.00 for så å ikke ha lyst på når de er ferdige :-) Det gjorde jeg i kveld.. Nå koser mannen seg med nystekte og ferske boller :-) he he

Kan føye til enda en.
Du vet du er gravid når 2-åringen din står ved siden av deg og hermer etter lydene av at du brekker deg. :-P

Du vet du er gravid når.. ..du føler deg kvalm, men synes ien deiiilig skrem frister litt allikavel :p ..du stadig må sjekke om brystene virkelig ER ømme,bare for å få en bekreftelse :p ..du hele tiden går og planlegger hva neste måltid skal være.. ..du stryker deg over magen innimellom,selv om magen ikke er blitt så veldig stor enda! Hi hi,morsom tråd! :D

Hehehe! Kjenner meg igjen i så og si alt her. For min del blir det: Du vet du er gravid når du MÅ ha mat eller godteri eller drikke som du ikke har!!

Hehe:) Kjenner meg igjen i den isen altså.. Bare måtte spise to store skåler med is etter middag i går, selv om jeg egentlig var både kvalm og mett;)

Hi hi..jaaa, jeg har så mange dager ligget kvalm på sofaen, men samtidig drømt om mcflurry eller annen deilig iskrem,hihi.. :D

Du vet du er gravid når 6 åringen sier : mamma du var jo egentlig tynn før!

Hi i så søøøtt! :D Du vet du er gravid når.. ..når du stadig spør kjæresten/mannen din: "magen har blitt litt større nå,har den ikke?" hihi :p

Du vet du er gravid når du kjenner kvalmen ligger rett bak drøvelen, men alikavell ikke klarer å tenke på noe annet enn brownies og sjokolademuffins

Du vet du er gravid når mannen din spør om det er greit at han lager popkorn fordi jeg reagerer på ALLE lukter :)
Han var ille søt da!

nå samboeren din sier: "Det virker som om lyset er på inni huet ditt, men det ikke er noen hjemme der!!" når han snakker om hvor psykisk tilstedeværende du er om dagen... he he.. stakkars..han føler seg litt oversett og glemt, jobben og vesla på 21 mnd tar mesteparten av energien min:)

Når 2 åringen kommer med spybøtta til meg og sier "mamma sin!"

Du vet du er gravid når:
- mannen står ute og steiker egg og bacon på grillen i regnet, fordi stektlukt gjør at jeg kaster opp. (kan også nevne at han steker løk og fisk der i all slags vær)
- når potetgull er frokost, lunch og middag.
- bleien til 3åringen må skiftes ved toalettet, tilfelle jeg kaster opp... emoticon

hehe... mye rart disse hormonene gjør altså....

Back
Topp