Du vet du er gravid når...

trillefant skrev:
Lørdagssnopet består av 3 glass med Nyco...

Uffda:(     <3 Smågodt <3

huff da..

Må passe på så ikke du ødelegger magesyren generelt.

når du lurer på hva du skal handle i lørdagssnop og Bryter ut i en ukontrollert ond latter når du får øye på en pose twist i butikken.... For så å måtte gjemme deg fordi du ler så du nesten blir hysterisk av din egen adferd <3 twist><3 >

Lene83 skrev:
når du lurer på hva du skal handle i lørdagssnop og Bryter ut i en ukontrollert ond latter når du får øye på en pose twist i butikken.... For så å måtte gjemme deg fordi du ler så du nesten blir hysterisk av din egen adferd <3 twist><3 >

Ahahahahahahaha.....!!! :)))) Glad i twist...? :)))

...du drar til byen en fredag formiddag og finner drømmekjolen til sommerens to bryllup (får presset magen inn i en maxikjole som er to str større enn man bruker vanlig, og håper at mamma kan legge ut på fóret så kjolen også passer ei uke før termin...), deponerer på den (heldigvis) og drar lykkelig hjem til mamma for å vise den fram, bare for å bli påminnet om at den strengt tatt er altfor stor oventil, og at til å være en kjole til 2500,- har den dårlig passform og at den vil være altfor stor til å kunne brukes etter svangerskapet... Deretter bruker man hele helgen til å sørge dypt over kjolen som må leveres inn på mandag. Og det hjelper heller ikke at mannen ikke kan forstå at man kan bli så lei seg og opprørt over en kjole.

(Og jeg innser at jeg har hatt et lett svangerskap hittil, bekkenløsning til tross, når den største bekymringen man har 8 uker før termin er en kjole... ;))

.....Eg veit at eg er ganske gravid når eg begynner å grine fordi Cesar Milan fikk treffe helten sin Lassie, åååhhh...
Men nå ble eg nesten litt lei meg, som er heilt tom for søtsaker av
noe som helst slag.... :-(

Back
Topp