Du vet du er gravid når...

Skruf

Betatt av forumet
...klokken er 1 på natta, du skal opp kl.6 for å dra på jobb, men alt du kan tenke på er myke tyrkisk peber som forsvant fra butikkene for maaange år siden. Nå har jeg googlet rundt og det er noen kilo myke kuler på vei i posten til meg. Sambo sitter oppe og trodde jeg hadde tørna helt når jeg kom snikende for å hente visakortet mitt, måtte jo betale for ordren!!! Skal sitte og vente ved postkassen framover. Kommer til å bli fullstendig knekt hvis det ikke er de samme gamle som var såååå gode!!

Hahaha! Jeg synes jeg ser deg :-)

Hahaha.... heldig at du fant noen ihvertfall...
Jeg har bare lyst på blodig biff og spekemat jeg.. passende... er jo halve evigheten til jeg kan spise det igjen...

Du har så vondt i puppene at du må holde på dem når du går ned trappa så det ikke skal riste :P 

Er jo skikkelig godt med myk tyrkisk pepper. 
Hvorfor slutter de med sånne gode ting?

De er kjeeempegode. Gleder meg som en unge til de kommer i postkassa :) Kom meg gjennom arbeidsdagen også, halvveis i søvne :D

Åååå jeg kunne drept for sånne hvite små lakrisal som de solgte for noen år siden! Har tenkt på de hele tiden nå som jeg er gravid:P Kanskje jeg må se om jeg kan bestille de på nettet ;D

snusmumrik skrev:
Jeg har bare lyst på blodig biff og spekemat jeg.. passende... er jo halve evigheten til jeg kan spise det igjen...

blodig biff er vel ikke farlig?

Biff er eneste kjøttet som har bakterier KUN på utsiden og så lenge den er stekt godt på utsiden, så har det ingenting å si hvordan den er på innsiden! Jeg spiser kun blodig biff! :p MMMM=)

Jeg går å drømmer om de gode gamle salte bjørnene og den gamle salte lakris snøret. De som var SKIKKELIG salte. De som er nå er mer søte enn salte..

Live2Learn skrev:

snusmumrik skrev:

blodig biff er vel ikke farlig?

Biff er eneste kjøttet som har bakterier KUN på utsiden og så lenge den er stekt godt på utsiden, så har det ingenting å si hvordan den er på innsiden! Jeg spiser kun blodig biff! :p MMMM=)

Hm... det trodde jeg nå virkelig... må sjekkes ut, men mener bestemt jeg fikk beskjed om det sist jeg var gravid at det ikke var anbefallt å spise... Men hadde vært en fryd om det du sier stemmer... Får nå høre med legen min da, som jeg tror ga meg den beskjeden sist. :)

Man kan spise biff så lenge den ikke er blodig. Altså at den er nok stekt:)

vet du jeg har samma greia for sånne "jogger" fra malaco. de røde, oransje og gule joggeskoa med hvitt skum under :D de finner jeg ikke i butikken lengre!

ja hvorfor slutter de å lage de gode tinga! er mange ting jeg har tenkt på i ettertid!

er det noen av dere som har sett disse i butikken forresten?? eller vet om en plass en kan få kjøpt de??

merker jeg begynner å sikle/kaldsvett bare jeg skriver disse! MÅ ha!!

Nettiz skrev:

Ja nettopp... var det jeg trodde også... Men skal ikke ødelegge tråden til Skruf med en biffdiskusjon :P

snusmumrik skrev:

Nettiz skrev:

Ja nettopp... var det jeg trodde også... Men skal ikke ødelegge tråden til Skruf med en biffdiskusjon :P

Hahaha! Ingen fare. Tar gjerne en biffdiskusjon. Men er ganske sikker på at biff må være veldig well done før gravide kan trykke det i seg.. Synd men sant. Jeg elsker bloody biff!

Back
Topp