Du vet du er gravid når...

forsaken

Blir kjent med forumet
Du vet du er gravid når du sitter i garderoben og spiser eple til lunsj fordi lukten av thaifisk i kantina allerede har fått deg til å kaste opp en gang.

Du vet du er gravid når du blir bilsyk av den 30min lange bilturen til jobb og faktisk vurderer å stoppe langs veien for å kaste opp.

Du vet du er gravid når du ser fødsler på tv og begynner å grine fordi det er så jævla vondt, og griner om mulig ennå mer når ungen er ute fordi det er så absolutt verdt det!

Tenkte dette kunne bli en litt morsom tråd, iallefall når vi ser tilbake på den.

Sleng deg på! :-)

- du tisser, vasker hendene, pusser tennene og så tisser igjen.

Du vet du er gravid når du spiser ting du vanligvis ikke har så alt for stort behov for å dytte i munn.

alt plutselig begynner og lukte vondt..
og når man slutter og drikke cola ( ihvertfall visst man er like colaman som meg ) hehe

...når man gafler i seg 2 brødskiver og når siste bit er spist tenker at det er på tide med litt mat snart....
 emoticon

-når man smører brødskiva med det pålegget man har lyst på så for å ombestemme seg når den er klar for å spises..
-man ikke har lyst på iskaffe lenger! (var avhengig av Tine Iskaffe Latte)

-Når du spiser middagen liggende på siden i sofaen fordi du er for kvalm og svimmel til å sitte oppreist... emoticon

man har en liten gutt på sanrt 2 som ofte går i do å "leker" at han spyr.. haha (har vist fått med seg litt for mye!)

.... når man sender mannen ned på Kiwi klokken 22.45 fordi man har såååå lyst på masse Lollipopp!

... når man må holde pusten når man åpner kjøleskapet eller skapet der søpla står, i fare for å spy av lukten

verteline skrev:
man har en liten gutt på sanrt 2 som ofte går i do å "leker" at han spyr.. haha (har vist fått med seg litt for mye!)

Uffa!!! Litt tragikomisk...

Når man kan sove til ti, duppe litt klokken ett, så duppe litt igjen klokken syv og legge seg ti.....
Så trøtt så trøtt.......

- når mammen sette seg opp i sofaen og jentungen på 2 komme bort og seie "nei mamma kvila nå".... og dytte meg ner på sofaen igjen... 

Har sitt meg litt for masse på sofaen for tiå...

.. når man leser i en tråd om noen som spiser et eller annet og får AKUTT lyst på det samme.... (fikk nå veldig lyst på lollipopp pga innlegget over her... :P enda mannen akkurat har kommet inn med gele og vaniljesaus fordi jeg hadde så lyst på det for 15 min siden... )

Når du spiser det samme hver eneste kveld 

...du midt i en normal samtale med mannen får presset fram "Jeg må spy!" før du løper ned på toalettet, og ingen av dere rynker på nesa av hvordan samtalen utartet seg...

...når du ikke lenger kan kontrollere hormonene og griner for ting og foran personer du aldri ville grint foran før!

Du vet du er gravid -----når mannen spør hva vi skal ha til middag å du svarer gullerot hver eneste gang:) -----når senga har blitt den nye spise plassen, tv stuen og kjøkken:)

Du vet du er gravid når gutten din på 2 år sier i barnehagen; -Pappa kjøre bil -Ka mamma gjør da? -Mamma sove.. Haha off så flaut;)

..du et stappmett på enj STOR biffmiddag, og mæ d samme du e ferdig, så he du løst på mær.. 

...du er sikker på at du er ferdig med kvalmen og vil føle deg bedre etter du har brekt deg et par ganger, bare for å innse at du just har kastet opp på parkeringsplassen på jobb!
(Tror aldri jeg har kommet meg så fort inn i bilen før!)

Back
Topp