Du vet du er gravid når...

Forrige gang jeg var gravid gikk jeg på butikken i silkepysjamasbukse og lodne tøfler og en kort t-skjorte (var nær termin så magen stakk utenfor)..
Fordi jeg våknet og bare MÅTTE ha fiskekaker, og oppdaget ikke hvordan jeg så ut før en bekjent av meg kommenterte det...

Og så har jeg spydd utover fastlegen min sine bein.. Og han hadde Crocs på seg, så det var spy overalt..
 


*Smula* skrev:
Forrige gang jeg var gravid gikk jeg på butikken i silkepysjamasbukse og lodne tøfler og en kort t-skjorte (var nær termin så magen stakk utenfor)..
Fordi jeg våknet og bare MÅTTE ha fiskekaker, og oppdaget ikke hvordan jeg så ut før en bekjent av meg kommenterte det...

Og så har jeg spydd utover fastlegen min sine bein.. Og han hadde Crocs på seg, så det var spy overalt..

Haha, så utrolig vittig ;)
 
..du som er den største sjokolademonsen i verden blir kvalm av bare en liten bit! 
 
... du må ta en pause i dusjingen for å unngå å svime av.
 
... når du 'gjødsler' en tilfeldig gressplen til et uskyldig hus.
 
.... du sitter og koser deg med noe som du endelig syns er godt og ikke blir kvalm, for så i neste sekund holder på å brekke deg av lukta. Det samme hvis du spiser og plutselig så sier magen nok, og alt kommer opp igjen.

 
...du begynner å hylgrine fordi lillesøsteren har gitt deg et smykke til bursdagen. Følsom ja;)
 
...du ser deg i speilet hver dag og håper magen har vokst (vanligvis er det motsatt :p )
 
...når du tar en melk ut av kjøla på Rema og ser utløpsdatoen som er samme dato som din sønns bursdag- og begynner å gråte......
 


Linemoren skrev:


MittAndre <3 skrev:


Linemoren skrev:
...du spyr i vasken når du pusser tennene.

Seriøst, har du gjort det???

...uheldigvis ja... det  kom raskt og helt uventet!


Eg brekker meg hver gang eg pusser tennene og her en kveld måtte eg bare snu meg og spy i do. Så pusset jeg ferdi og la meg :P
 


Linemoren skrev:


*Smula* skrev:
Forrige gang jeg var gravid gikk jeg på butikken i silkepysjamasbukse og lodne tøfler og en kort t-skjorte (var nær termin så magen stakk utenfor)..
Fordi jeg våknet og bare MÅTTE ha fiskekaker, og oppdaget ikke hvordan jeg så ut før en bekjent av meg kommenterte det...

Og så har jeg spydd utover fastlegen min sine bein.. Og han hadde Crocs på seg, så det var spy overalt..

Haha, så utrolig vittig ;)

Hahaha, seriøst?!?!? Og så fiskekaker da!!!!
 
.... du får tårer i øynene fordi en dyretransport kjører forbi..
 
...du er på julebord og ikke en gang har lyst på øl...
 
Back
Topp