Du vet du er gravid når...

Nirvana

Dreams Do Come True
Du vet du er gravid når du begynner å hylgrine pga at samboeren har spist opp alt sylte-pålegget og du nesten ikke slutter å grine før han er hjemme fra butikken igjen med ny pakke med pålegg til deg selv om det var mye annet å velge blandt i kjøleskapet...

Haha, jeg er håpløs :P

Flere som er slik?

Når du blir så frustrert at du begynner å grine og stenger deg inne på rommet når du ikke får fjernkontrollen til tv'n... :p

Hehe, fint det er flere som har det sånn ;)

Her rant tårene mine i 2 timer pga et tv program jeg så..... Om en geit som måtte avlives.... Haha, er det mulig :D

Du veit du er gravid når du begynner å strigråte på t-banen fordi du har lyst på finnbiffgryte til middag, og du vet du ikke får det fordi mannen ikke spiser det...

(Men så løser man det ved å ringe pappa'n sin for å invitere seg selv til middag i løpet av høsten)

.... det eneste du har lyst på en varm dag i august er risengrynsgrøt......

når du er ekstremt kvalm å ein av dei få tingo så hjelpe er litago sjokolademelk... og da er når du egentlig ikkje klare tanken på sjokolade... :P

Tesemor 89 skrev:
når du er ekstremt kvalm å ein av dei få tingo så hjelpe er litago sjokolademelk... og da er når du egentlig ikkje klare tanken på sjokolade... :P

haha, her også. Lionsjokolade og sjokolademilkshake frister meg. samma hvor kvalm jeg er. og det er noe av det eneste som holder seg i magen en stund.. rare greier!!

ellers, så har jeg store planer om å få sendt sambo på butikken idag, for å kjøpe Fjordland Svenske kjøttboller med potetmos, den deilige sausen og tyttebærssyltetøyet. Mmmmm, gleder meg! ;D

haha, kjenner meg godt igjen ja

Nirvana skrev:
Du vet du er gravid når du begynner å hylgrine pga at samboeren har spist opp alt sylte-pålegget og du nesten ikke slutter å grine før han er hjemme fra butikken igjen med ny pakke med pålegg til deg selv om det var mye annet å velge blandt i kjøleskapet...

Flere som er slik?

Hehe.. Lo godt når jeg så den der altså!!!

Kjente meg såååååå godt igjen!!! Men da ang mitt kalkun-pålegg

Tror gubben bare har sett på det, og har da fått døds-blikket!!!! 

Klemz

.....du våkner foran pc'en på jobb for du ikke klarte å holde hodet oppe lenger....

slitsomt ja...

Når mannen spør om han skal kjøpe hamburger på statoil rett oppenfor og jeg sier nei. Så ringer jeg febrilsk når han er gått og ser mobilen hans ligge på bordet og panikken STÅR i øynene=p Og skitt sur når han utrolig nok bare kommer med en til seg selv=D Haha!

Du vet du er gravid når du skjeller ut samboer fordi han sitter foran dataen og har tv-kontrollen i hånda :S :P

... du er dritkvalm, men likevel sluker en tallerken sjokoladepudding med vaniljesaus...

Embla79 skrev:

Nirvana skrev:

Flere som er slik?

Hehe.. Lo godt når jeg så den der altså!!!

Kjente meg såååååå godt igjen!!! Men da ang mitt kalkun-pålegg

Tror gubben bare har sett på det, og har da fått døds-blikket!!!! 

Klemz

Hahahaha!

*Tørker lattertårer*

Nå i ettertid har samboeren min begynt å spørre meg når han skal ha noe på skiva... "Ehm... er det greit at jeg tar litt leverpostei?" feks :P

Stakkars

Når du lett kan spise ett kg druer på en dag     o_O

*skjemmes* :P

Og du vet også at du er gravid når man går over til å sniklåne samboerens bukser fordi du ikke passer dine egne lenger.

Må nok invistere i noen mammabukser snart... 

og når du lister deg ned kl 02:30 for å lage potetstappe, fordi du dør hvis du ikke får det nåååååå, og spiser alt selv..? Og er på gråten fordi vi ikke har GRILLKRYDDER..? Det samme kan forøvrig skje om man våkner og begynner å tenke på ristet brød med rørt jordbærsyltetøy.. Herregud, jeg trenger hjelp...

Du vet du er gravid når du sitter å griner uten å ha en eneste tanke i hodet...
Da er det meste bedre å ha sett en film eller noe så du har en liten grunn!

ÅÅÅ som jeg ler av det jeg har lest her nå

Du vet du er gravid når du har 3 uåpnet og ett åpnet jordbærsyltetøy glass og 5-6 ferdigskivete brunostpakker fordi det er kjempe godt sammen på ristet brød!
Eller når kjæresten måtte sykkle til bensinstasjonen kjempe sent bare for å kjøpe Ritz!
Og når jeg og kjæresten gikk gjennom 5 matbutikker for å finne Spinatsuppe! Og jeg var på gråten når i endelig fant <3 Bra man bor i by. Mannfolkene er bra tålmodige med oss <3

Når du går på do, skrur av pc'n på jobben og går ut, og 5 meter etterpå må tisse igjen.

Så kommer man til barnehagen for å hente, går på do der, kler på barnet og går ut døra, og må på do igjen...

Yes!

Back
Topp