du vet du er gravid når...

Veronica_82

Forelsket i forumet
Du vanligvis hater DDE, men feller en tåre når E6 kommer på radioen... uff.. dette er galskap![&:]

Hahahah!

Du vet du er gravid når du gråter av DNB Nor reklamen. Gutten flytta jo ut[:(].

ORIGINAL: Jaybird

Hahahah!

Du vet du er gravid når du gråter av DNB Nor reklamen. Gutten flytta jo ut[:(].

i know what you mean... <'3

Du er gravid når du er så trøtt på jobb at du svarer tlf uten å ha på headsettet og ikke skjønner hvorfor ingen svarer tilbake[8D]

ORIGINAL: honning84

Du er gravid når du er så trøtt på jobb at du svarer tlf uten å ha på headsettet og ikke skjønner hvorfor ingen svarer tilbake[8D]

Haha! Ser det for meg!

Du vet du er gravid da du ligger på sofaen og gråter fordi du er kvalm og synes synd på deg selv! Bare fordi du har bursdag..:P

ORIGINAL: WishMeLuck

Du vet du er gravid da du ligger på sofaen og gråter fordi du er kvalm og synes synd på deg selv! Bare fordi du har bursdag..:P

Hadde jeg vært kvalm på bursdagen min uten å være gravid, så tror jeg at jeg allikevel hadde liggi å grini på sofaen.

God bedring bursdagsbarnet!

du vet du e gravid når du er på butikken og holder på å hylskrike[:(] for at dem ikke har yogurten du vil ha, å idee du skrive dette, ikke får til å skrive yogurt rett å må google det og blir kjempe lei seg[:(]

Du vet du er gravid når du brekker deg når du åpner fiskebolle boksen... Lage fiskeboller i hvit saus til middag og klarte ikke lukta av maten haha... Men gud og godt det smakte haha

Du vet du er gravid når du er på jobb og sitter på babyverden og sier til deg selv: "bare litt til, skal bare lese et par innlegg til ...." Når du egentlig ligger laaangt etter med alt du skal ha gjort og er fyllt med dårlig samvittighet på gunn av det.

Du vet du er gravid når du skulle ønske du var kvalm[:-]

Du vet du er gravid, når du blir så irritert på gubben at du kaster en blyant etter han å nesten treffer han ansiktet,slik at han tar frem MOPPEN For å beskytte seg. forran alle kompissene hans

.. når du sitter og ler av alt du leser her og samtidig rødmer fordi du kjenner deg igjen i så mye [:D][:D][:D]

...du har lyst på alle middager på en gang men aldri får bestemt deg når du bare må velge en... Og når maten endelig er ferdig angrer du enten på valget eller så er du kvalm og ikke orker maten uansett[8D]

Gråter fordi sambo setter på feil film, men når man er i begravelse gråter man ingenting[:-][:-][:-][:-]

ORIGINAL: honning84

...du har lyst på alle middager på en gang men aldri får bestemt deg når du bare må velge en... Og når maten endelig er ferdig angrer du enten på valget eller så er du kvalm og ikke orker maten uansett[8D]

uff ja [8D]

Du vet du er gravid når du nesten får et hysterisk anfall i butikken fordi ingenting passer. Ikke fordi du har gravidmage, men fordi du er oppblåst og føler deg feit!

Jeg mener! Er det mulig!!!!

når du føler at alle ser på deg og ser at du er gravid selv om du går med en haug med løse klær der man knapt nok kan se en kropp under...

Back
Topp