Du vet du er gravid når: *Inspirert av dem andre* :)

Snuffle

Glad i forumet
Januarhula 2014
Du vet du er gravid når det er like tungt å legge seg ned på sofan som å komme seg opp av den :)

Syntes det var så mye morro å lese hos dem andre så tenkte å se om det kunne gi litt latter hos oss på februar også :)

Når du må skreve for og vaske opp en flekk fra gulvet ! 

... tårene spruter uten grunn...

-Når man ikke får tak i ting i skapet fordi magen er i veien

-Ting man ALDRI har likt før er pluttselig sååååååååå godt :P

-Det meste man ser på tv er egentlig ganske så trist og rørende.....  

-Tårene kan begynne å renne bare man ser en baby :P

når man prøver å snike seg forbi der det er trangt ved å prøve å gå sidelengs, men ikke er smalere lengre....

Når man står i butikken og pakker ned varene man har kjøpt i poser mens man blokkerer hele veien med mage og kropp... Og ikke helt skjønner at de som står bak ikke kommer forbi... Helt til du nesten blir dyttet over ende..I stede for at noen sier.. Unnskyld kan du flytte deg:).

Så bruker man hele kjøreturen hjem på å banne og steike over den frekke jævelen som dytta deg! hahaha :). 

hehe :) Endelig litt liv her også :)

Kjenner meg igjenn på å like noe man egentli ikke liker ja. Har begynnt å kjøpe sånn helt grovt brød. Tidligere har jeg aldri kjøpt det, og heller ikke likt disse husmann knekkebrødene (Passe grove)... Men nå vil jeg ha det, helst med brunost og vann til :p

Når man krasjer i ruta med magen da man skal se etter noe ute i mørket !

Når folk plutselig snakker om ekle detaljer ang fødsler som ellers ikke ville blitt nevt!

(Fikk en a-ha opplevelse på besøk i går... Nesten så jeg syntes synd på gubben :))

Når man skal pakke varene i butikken i bæreposer, men putter de bare rett oppi handlevogna uten poser i stedet for........

Fulgte visst ikke helt med på hva jeg holdt på med i dag nei :P Vi måtte le litt begge to når jeg oppdaga det.. :P

Når du er litt kjapp i farte og du dulter borti folk eller sitter fast mellom saker, ting og folk fordi du ikke kjenner din egen størrelse no mer. 

Mange som ler godt av meg der. Hjernen min har ikke helt fått med seg at jeg nærmer med 'dobbelt' så stor! 

Mrs. Potato Head skrev:
Når du er litt kjapp i farte og du dulter borti folk eller sitter fast mellom saker, ting og folk fordi du ikke kjenner din egen størrelse no mer. 

Mange som ler godt av meg der. Hjernen min har ikke helt fått med seg at jeg nærmer med 'dobbelt' så stor! 

haha. kjenner til den ja! Snur meg automatisk sidelengs når jeg skal forbi der det er litt trangt. Men er jo jammen like brei begge veier nå, så dulter borti alt mulig :)

Back
Topp