Du vet du er gravid når du....

Når du ofte venter til klokken bikker midnatt- bare for å kunne se på appen at du er en dag lengre på vei :p
 
Når du bare får en rett eller skive med et spesifik pålegg på opp i hode og “jeg må ha det nå” følelse, får liksom smaken i munnen. Hadde det sånn sist og, crava(?) ikke på noe spesielt men har lyst på all slags, det som popper opp i hodet liksom, viss jeg sier til mannen at jeg vil ha firkløver melkesjokolade, og han driter i det og kjøper crispo for den er på tilbud, ja da er helvette løs:laughing021 sjokolade er sjokolade sier han, ja det er det ikke for meg, spesielt ikke i graviditeten:schoked025
 
Når du plutselig bare MÅ ha baconpølse...og det smaker orgasmisk godt :hilarious::hilarious::hilarious::laughing025

20190205_133757.jpg

(Jeg har ikke spist baconpølse siden jeg jobba på bensinstasjon for sikkert 15 år siden:hilarious:)
 
.... når du må sove en dupp på dagtid, og fremdeles får sove greit til kvelden.
 
Når man må gå på do mange mange ganger per dag for å tisse. Eller man må spise mye mere regelmessig for å ikke føle seg helt rar. Halsbrann er også en uting.
 
Når du griner av hver sang og tilbakemelding på «The Voice».,
Eller når johaug vinner gull, og jeg ikke er sportsinteressert.. (Så en story på Instagram)
 
Når jeg brekker meg av matsøpel, løper når jeg kjenner matluk ute og nekter å gå forbi fiskebutikken. Dette er gøy. Kvalme og lukt. Alt lukter veldig mye.
 
Gikk forbi kattematen på butikken idag. Ja kjente lukta for å si det sånn. Aldri lukta det før.
 
Back
Topp