Du vet du er gravid når du....

når dagene snegler seg av gårde..mens hos alle andre flyr de...

Enig! Alle snakker om hvor fort tiden går:shifty: På en måte så er jeg jo egentlig enig, men når man teller dagene, så går det jo saktere:rolleyes: Gleder meg sånn til å være over i en tryggere periode!!
 
Takk nå fikk jeg SKIKKELIG lyst på surt godteri :shifty::hilarious:
 
Når noe går kjempefint å spise den ene dagen, men neste dag orker du ikke synet av det...
 
Enig! Alle snakker om hvor fort tiden går:shifty: På en måte så er jeg jo egentlig enig, men når man teller dagene, så går det jo saktere:rolleyes: Gleder meg sånn til å være over i en tryggere periode!!

Ja, det er sant! :rolleyes:
 
når du dupper av, sittende rett opp og ned på en kjøkkenstol, mens du hjelper eldste med leksene.. :dead: Zzzzz
 
Er sulten og uggen/kvalm samtidig.
 
Når du får akutt lyst på mat , helst noe du ikke har i huset ) og det er BARE det du kan spise ellers spyr du... :bored: å du må helst ha det nå (ellers spyr du) :hungover::hilarious:

Når en tur i butikken uten p kaste opp i kassa (vern there done that ) føles som en gigantisk seier og kombinert ferie fra sofaen du har hatt god kjennskap til de siste ukene.

Når med en gang du får noen timer kvalmefri å du ikke spyr av at samboeren kysser deg , blir du så bekymret at du googler MA og alt mulig rart helt til kvalmen kommer tilbake i stedet for å nyte de få timene fullt ut :hilarious:
 
Syns all den gode sjokoladen du elsket før smaker bare ekkelt!

Både positivt og negativ! Lettere å holde seg unna godisen, men blir desp for jeg har så lyst på sjokolade! :)
 
sier du vil ha en ting til middag, og før mannen kommer hjem vil du absolutt ikke ha det allikevel... stakkars:p
 
Når du blir andpusten av å gå opp en bakke, eller bare trappa i heimen
 
Når man bytter bæsjebleie på ungen, og bytter på med å vaske reint og gape ned i spybøtta du må ha ved siden av deg :sick006
 
Når noe går kjempefint å spise den ene dagen, men neste dag orker du ikke synet av det...
Og i forlengelse av det: på gode dager tenker man å så deilig ikke å være kvalm lenger og neste dag ligger man på badegulvet...
 
Når man stadig er på jakt etter den ene magiske maten som skal kunne kurere kvalmen...
 
Når du prøver å hinte til alle at det er noe som skjer, men føler at du er kjempe lowkey. "Jeg er bare litt kvalm og har litt vondt i magen av og til og er så trøtt hele tiden.":anyone Og selvfølgelig når du spiser så usunt som du bare kan, vel viten om at du kommer til å spy etter siste bit. Totally worth it!
 
Back
Topp