Du vet du er gravid når...

Når du kjøper en banan, et eple, en pakke love hearts, en doughnut og Solo Super på butikken. Skulle egentlig ha middagsmat, men har fått helt avsmak på varmmat. :p:oops:
 
Når du planlegger lunsj for neste dag, gjør alt klart og gleder deg til lunsj på jobb i morgen. Lunsjpause kommer og du blir kvalm av tanken på det du hadde lyst på dagen før....

Lunsjen i dag gikk rett i søppla for å si det sånn:schocked028
 
Du spiser litt frokost, kaster opp det du har spist, for så å gå å spise litt mer..
 
Når du har gått på do allerede 10 ganger i dag, og kjenner at du snart må løpe en ellevte gang..
 
Når du går ut og kjøper ostepølse på Narvesen i lunsjen i stedet for å spise salat fra kantina. ;)
 
Når favorittdrikken, pepsi max og kaffe, ikke smaker lenger og yndlingsen rekemåltid blir erstattet med tomatsuppe eller loff med smør :s
 
Når du blir superstressa over ikke å ha noe salt snack i huset og sender mannen ut i regnet for å kjøpe noe...og ikke har dårlig samvittighet i det hele tatt...
 
Tårene renner på turnoppvisning. Altså. Når det ikke engang er din unge på gulvet...
 
Når du begynner å grine fordi hun gravide på nissene over skog og hei griner fordi vannet har gått og hun har ikke rukket å kline med noen før hun ble sendt hjem herregud jeg må ta meg sammen ha ha
 
har ikke mer lyst på ting du var glad i før;
tisser ofte men lite; kvalm
humøret svinger;
mer trøtt enn vanlig
 
Når du kjøper en liter melk i lunsjen og drikker opp hele med en gang. (Jeg drikker vanligvis ikke melk)
 
Når du sover nesten 9 timer om natta, står opp, dusjer og spiser frokost, for så å sove to timer på sofaen [emoji13]
 
Når du har så store humørsvingninger at du blir drit forbanna på dorullen, fordi papiret bare revner mer og mer når du prøver å ta opp en ny rull.....
 
Når du går inn på kjøkkenet bare for å snu og komme seg på badet over toalettskåla...:depressed:

Vi har åpen løsning mellom stue og kjøkken, så det lukter det samme i stuen som på kjøkkenet, og stuen går fint ann å oppholde seg i
 
Back
Topp