Du vet du er ganske gravid...

Du har ligget i stabilt sideleie på sofaen hele kvelden, stønner som en gammel gubbe i det du reiser deg, vagger inn på doen i første etasje, tisser en liter, vagger videre opp til andre etasje mens du huffer deg opp trappetrinnene, tar en pause midt i trappen for å puste litt, går inn på badet i andre etasje, setter deg på doen, tisser mer, pusser tennene og vasker ansiktet, før du kjenner etter om du må tisse igjen. Går inn i senga og legger deg. Tar frem mobilen, henger på babyverden og surfer litt en halvtimes tid, før du reiser deg for å tisse en siste gang før du skrur av lyset på soverommet. Sover en times tid før du våker og blæra er sprengt. Sovner. Sover to timer, før du våkner av akutt tissetrang. Osv osv....

Når det eneste som sirkulerer å topp lokket er baby og fødsel :p

Jeg hiver meg på "må opp annahver time gjennom hele natta for å tisse" hvordan er det mulig???
Og at man leter konstant etter hint om fødsel type: er litt kvalm i dag, kan det være noe :p

Jeg hiver meg på "må opp annahver time gjennom hele natta for å tisse" hvordan er det mulig???
Og at man leter konstant etter hint om fødsel type: er litt kvalm i dag, kan det være noe :p

Hehe, kjenner meg veldig igjen. Det blir litt sånn som når man var prøver og nærmest kløp seg i brystet for så å konstantere at man har antydning til ømme bryster;)

Back
Topp