Du vet du er gammel når

pamelahjørdis83

Gift med forumet
Vendela Kirsebom sender et tilbud om gratis rynkekrem i postkassa mi, adressert til meg liksom[:-][8D]

Og så fikk jeg et signert bilde av damen selv hvor det står Hei Mona.Håper du vil prøve min nye rynkekrem

Hahahaha, ikke dårlig at hun har tatt seg tid til å lete opp adressen din og sende deg et personlig brev da! [8D][8|]

Uhm.. Jeg tror jeg hadde blitt gråååååådig fornærma.. [:-][8D]

Herre freeeeed!!! Hva går det av dere, egentlig??? Vendela er et IDOL! En DRONNING!!! Jeg hadde blitt superhappy om hun viste et såpass personlig engasjement i min hud. [8|] Menneh... Jeg er litt fornærma, altså. Jeg er MYYYE eldre enn deg, og min hud er MYE mer rynkete enn din. Men MEG driter hun i. [:(] Det er egentlig ganske frekt av henne. Forskjellsbehandling kalles det. [:@]

Ved nærmere ettertanke syns jeg nå at dama er et dårlig forbilde. Og en lasaron.

*fnis*

Har ledd godt her også[:D][:D]Har hengt opp bildet på kjøleskapet

ORIGINAL: * Lene *

Herre freeeeed!!! Hva går det av dere, egentlig??? Vendela er et IDOL! En DRONNING!!! Jeg hadde blitt superhappy om hun viste et såpass personlig engasjement i min hud. [8|] Menneh... Jeg er litt fornærma, altså. Jeg er MYYYE eldre enn deg, og min hud er MYE mer rynkete enn din. Men MEG driter hun i. [:(] Det er egentlig ganske frekt av henne. Forskjellsbehandling kalles det. [:@]

Ved nærmere ettertanke syns jeg nå at dama er et dårlig forbilde. Og en lasaron.

*fnis*

er enig med aaaalt det Lene sier... har heller ikke fått gave fra Vendela[8|]

Hahahahahahahahahahaha, for et resonnement!! Jeg dør litt! [8D][:D]

Back
Topp