Du vet du er blitt mor når...

Når huset er bomba, men ikke gidder rydde for det blir like ille noen timer senere.. :p
 
Når du vanligvis liker å spise banan på brødskiven, men ikke lenger kan gjøre det. Fordi da slutter mini å spise sin brødskive og vil bare ha banan :p
 
Når du vanligvis liker å spise banan på brødskiven, men ikke lenger kan gjøre det. Fordi da slutter mini å spise sin brødskive og vil bare ha banan :p

Haha! Min vil alltid ha/smake på det jeg spiser, uansett om han nettopp har spist et "herremåltid" selv :p liker at han er så nysgjerrig på mat og smaker da :)
 
Når du tråkker på x antall leker uansett hvor du skal gå :p Kan ikke si jeg gleder meg til legotiden :rolleyes:
 
Haha! Min vil alltid ha/smake på det jeg spiser, uansett om han nettopp har spist et "herremåltid" selv :p liker at han er så nysgjerrig på mat og smaker da :)
Hehe, jeg får vanligvis ha maten min i fred :p så lenge det ikke er frukt da! Skulle ønske han var mer åpen for å smake Da! :p
 
Når du får lagt deg nedpå mens samboer passer baby og sover for lenge. Og har glemt hvor ubehagelig det og føles på kroppen, å sove for lenge altså
 
Back
Topp