Du vet du bor på landet...

sånja

Gift med forumet
Når det står 8 kyr i hagen din...[8D][8D]

Det snør i bøtter og spann her så nå har de nok vært desperate og stukket av..[;)] Skal bli gøy å se bonden jage de tilbake igjen...[:D][:D]

Hihi.. Det hadde vi titt og ofte hos mamma og pappa før og.

Kommet masse snø hos dere?? Her er nesten alt vekke. Håper det kommer mer i løpet av kvelden.

her og snør d dritmasse... kjempe gøy... siden jeg har fått ny vinterjakke... hehe...[:D]

koser oss...[:)] jippi, gøy på landet.... [:D] mest landlige som har skjedd i vår hage var at d var eit piggsvin her i går kveld...stooor stas syns marcus... hehe... [:D]

Har ikke snødd mer på en stund nå, men ligger fin hvit snø på plenen!![:D]

Bonden slapp å jage de bort til tunet igen, en av naboene gjorde det.. Sånt tør ikke jeg...[8D][;)]

ORIGINAL: chrichri

ja det kan du trygt si.. hehe.. hadde ikke vært høy i hatten hadde jeg vært den bonden.. sikkert flaut.. hihi[:D] her snør det masse...[:)] kjempe koselig men det blir borte i morra.. da blir det fint å vått[:'(]

ORIGINAL: shorty86

ORIGINAL: chrichri

ja det kan du trygt si.. hehe.. hadde ikke vært høy i hatten hadde jeg vært den bonden.. sikkert flaut.. hihi[:D] her snør det masse...[:)] kjempe koselig men det blir borte i morra.. da blir det fint å vått[:'(]

Haha.. Tror ikke han blir så flau. Både kyrne og hestene stikker av rett som det er...[8D]

Back
Topp