Du vet du ammer...

Du vet du er en sta delammer, når du har vindusviske amma siden 06:30. Med maks 30 min pause på 2,5 t.

Følte jeg kunne skrive det her.

Evt; du vet du ammer når puppen konstant henger ute å du ikke bryr deg om det er konge eller narr som
Kommer på besøk :P

Du vet du ammer når du ser bildene fra dåpen, og innser at puppene er på magen fordi en glemte å huke på bh'n etter mating i kirka. Med bunad og høyt liv ble det fort kort ned til magen. De bildene kommer ikke på veggen, foråsidetsånn :P

Heldigvis mange fine bilder der jeg ikke var i helfigur på avstand :) Selvom det hadde vært koselig med fellesbildet med faddere og alt. Men kan være det bare jeg som ser det. Dog. Var det første jeg så - og først da jeg erindret at jeg muligens hadde glemt noe :P

Heldigvis mange fine bilder der jeg ikke var i helfigur på avstand :) Selvom det hadde vært koselig med fellesbildet med faddere og alt. Men kan være det bare jeg som ser det. Dog. Var det første jeg så - og først da jeg erindret at jeg muligens hadde glemt noe :P

Du var sikkert fin :D

Du vet du ammer når alle klær man bruker er ammevennlige og man dropper bunad på 17.mai fordi man ikke gidder å kle av og på seg 20 ganger på en dag.

Du vet at du ammer (i bilen) når du skal vaske bilen innvendig og finner noen hvite, tørre perler på passasjerdøra og vinduet...

Du vet at du ammer en som er 20 måneder når ungen roper etter "puppu" og stapper hendene ned i bh'n under navnefest-seremoni og det er helt stille i salen...

Back
Topp