Du vet at du er gravid når...

Destiny85

Forumet er livet
Du surner fordi gubben bruker den hellige fredagskvelden på pcen (og du selv sitter med laptopen i fanget i sofaen[8D])...

Du blir fornærma over å bli servert Salt og pepper potetgull istedet for salt potetgull... og det hele ender med at gubben må kjøre 10 min hver vei for å kjøpe riktig smak[8D]

Jaaada...[;)]

Hi, hi[:D]

Du vet du er gravid når du flyr i strupen på din bedre halvdel fordi han har kuttet opp agurken feil.

Uff flau enda...[:o]

ORIGINAL: forvirretmor

Du vet du er gravid når du flyr i strupen på din bedre halvdel fordi han har kuttet opp agurken feil.

Hahaha [:D]
Dette kunne likegodt vært eg som skrev [8D]

ORIGINAL: Destiny85

Dere skulle sett fjeset på den stakkars mannen.Jeg pleier å være ganske grei og ha med å gjøre så han var SJOKKERT![X(]

Hohoho..... har et lite snev av det der eg og:P
Berre gji han en god klem når han kjem heim,for dei er meir snill med oss en vi egentlig tenker over:D

Hehe...
Akkurat det gjorde jeg sist helg da gubben hadde fiksa taco. Han hadde kutta i store terninger, mens jeg skjærer tynne strimler. Holdt på å gå bananas[8D]

Du vet du er gravid når...

din 11 år gamle kusine stirrer forfærdet på deg fordi du stortuter av Hannah Montana filmen.

Du må tå første buss til jobb fordi den er relativt tom og du brekker deg om noen snyter seg.

Du hopper bak en busk og kaster opp fordi noen spytter på gata.

Du blir blodig fornærmet når mannen nevner at det er en smule udelikat med gummy bears på pizzan.

Du vet du ligger med veer (helt uvventet 6 uker før fødsel) når du tvinger din mann til å bytte klær med deg fordi tigthsen strammer sånn og dermed sender mannen på tyrkisk full buss iført gravid tigths og tskjorte med skriften" I can grow people, whats your superpower?" på.

Holdt på å begynne å grine fordi han kom hjem med feil Non-Stop [8D] Den med melkesjokolade er ikke Non-Stop!!!! [>:] [:D]

Når du begynner å gråte fordi samboeren killer deg.
Det er bare morsomt det første minuttet!

(Da jeg gikk med førstemann xD)

ORIGINAL: turtles

Hehe...
Akkurat det gjorde jeg sist helg da gubben hadde fiksa taco. Han hadde kutta i store terninger, mens jeg skjærer tynne strimler. Holdt på å gå bananas[8D]

Dette var nøyaktig tilfelle!!! Taco med storebiter går ikke! Festlig![:D]

ORIGINAL: MalinDalin

Du vet du er gravid når...

din 11 år gamle kusine stirrer forfærdet på deg fordi du stortuter av Hannah Montana filmen.

Du må tå første buss til jobb fordi den er relativt tom og du brekker deg om noen snyter seg.

Du hopper bak en busk og kaster opp fordi noen spytter på gata.

Du blir blodig fornærmet når mannen nevner at det er en smule udelikat med gummy bears på pizzan.

Du vet du ligger med veer (helt uvventet 6 uker før fødsel) når du tvinger din mann til å bytte klær med deg fordi tigthsen strammer sånn og dermed sender mannen på tyrkisk full buss iført gravid tigths og tskjorte med skriften" I can grow people, whats your superpower?" på.

Likte spesielt den siste[:D]

når du begynner å grine fordi mannen tar en bit av det siste fjerde halve rundstykket ditt som du selvfølgelig ikke kan spise resten av fordi han snuser [&o] Og da må du jo selvfølgelig lage deg et rundstykke til siden du overhode ikke var ferdig med å spise... 

Back
Topp