Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahanår mann står på butikken kl halv 11 og sier til hu i kassa gud så trege vi er idag får ikke gjort halvparten av det vi skal.. og til da har lisa vært lang egentlig..
vi er ferdig i fjøset seinest halv 10 og da er unga stort sett by klare som jeg kaller det med fin klær på og jeg bare brå vasker meg og skifter også freser vi avgårde.. hehe noen ganger er vi ikke i byen før halvt tolv tolv men stort sett seinest 11.. og hjemme igjen til kl seinest 2.. =PHahainnen halv 11 har eg som mål å ha levert i barnehagen... Og å vere i gang med frukosten min
![]()
Her er barnehageleveringa den mest stressende tingen eg har i døgnetvi er ferdig i fjøset seinest halv 10 og da er unga stort sett by klare som jeg kaller det med fin klær på og jeg bare brå vasker meg og skifter også freser vi avgårde.. hehe noen ganger er vi ikke i byen før halvt tolv tolv men stort sett seinest 11.. og hjemme igjen til kl seinest 2.. =P
Kvifor 12pk bleier??: p
Handler du kun ein gang i mnd? Ca 600 kr i mnd på bleier... Bah..Fordi det er en mnd forbruk ca.. Tror jegto bleiebarn
![]()