Du veit du har blitt mor...<3

Jeg elsker krimbøker, og den mest spennende krimboka jeg leser nå for tiden heter PLASK og er ei tittei bok om baby gogo som bader :P

Når klesvasken alltid leder, og det blir umulig å ta unna like mykje som blir brukt :p

Og når du begynner å spørre (eldste) ungen om han skal vere med på do, for det er mykje triveligare enn at han henger i do døra og vil inn :p

når du har utviklet et helt nytt språk sammen med babyen, og folk ser rart på deg.

Hahaha ;);) den er nok veldig spennande ;) vanskelig å legge frå seg?
Utrooolig spennende! Plutselig så forsvinner mammaen til baby gogo, og TITTEI, der er hun igjen:O Er så spennende at den leses flere ganger om dagen. Like spennende hver gang :P

Når man ennå har jule gardiner på kjøkkenet.

Når man legger seg i de samme klærne som man sto opp med :)

Når man ikke lenger legger merke til at gulp lukter vondt. :p

Når man tar seg selv i å høres ut som sine egne foreldre ;)

Når man gjemmer bort det sure trøttetrynet sitt, klistrer på et smil og sier "god morgen" med litt for blid stemme;) sove har alltid vært min favoritt syssel, men begynner å bli en stund siden jeg har våkna av meg selv nå gitt:p

Når det er morgen kl. 7 uansett om det er hverdag eller helg. :(

Når det å ta en snartur i dusjen krever litt planlegging så man faktisk rekker både sjampo og balsam og kan skylle det ut når man skal.

Signerer den med barnesanger på hjernen.... satt akkurat og sang: Lille Jack og jeg! Magiske baby draaaar avsted......! Guben ber med innstendig om å sette på noe annet :p

Når man er klar for besøk og farting kl. halv ni på morgenen :p

Back
Topp