Du veit du er kvalm når...

lilleklump

Elsker forumet
Januarhula 2014
... du ikkje er sikker på om det er verst å
-ikkje ete kvelds og være sulten heilt natta, og heilt utsulta i morgen tidlig.
- satse på å ete kvelds, og risikere å kaste opp alt igjen like etterpå

Urgh!! Sånn har e hatt det heile veka, og har kvar kveld valgt og ete...for så å kaste opp alt etterpå.Trur ikkje det blir kvelds i dag, får heller prøve å "leve" på det vesle eg har fått i meg tidligare på dagen! Kvelden er verst her!

Korleis står det til med kvalmen til dere andre??
Kva mat får de i dere?
Og når på dager er det verst?

Eller når du står på butikken å vil grine får du ikke vil ha noe og spise men holder på å dø av sult :(
Kvalmen min kan komme når som helst, vist jeg ikke spiser med en gang kroppen min sier i fra blir jeg dårlig, kvalm og svimmel.
Så her gjelder det å få i seg mat og drikke.

Her kommer bare en sympatiklem! Jeg har utrolig vondt av dere. Måtte det snart gå over...

Eller når du står på butikken å vil grine får du ikke vil ha noe og spise men holder på å dø av sult :(
Kvalmen min kan komme når som helst, vist jeg ikke spiser med en gang kroppen min sier i fra blir jeg dårlig, kvalm og svimmel.
Uff... har du alltid mat med deg då?? Eller holder du deg alltid i nærheten av mat??
Eg måtte stå opp midt på natten og ete ein youghurt og drikke eit glass juice.. hehe... sulten var uutholdelig!
Men eg har lyst på alt i utgangspunktet, men når alt kjem til alt er det lite som frister! Varmmat er soleklart det som frister mest..
Kva ete du når du e kvalm? kva som helst?

Her kommer bare en sympatiklem! Jeg har utrolig vondt av dere. Måtte det snart gå over...
Tusen takk søte deg!!! Det går nok over! Satser på at når eg nærme meg veke 12 og morkaka tar over ein del så blir det bedre! Leste at det hjalp.. og trur det slutta etter veke 12 sist gang :s

Nei her har kvalmen bare blitt værre.. spyr og spyr nå :( virker som at jeg kun klarer å spise på morgen/formiddagen uten at det kommer opp igjen, spiser jeg ettermiddag/kveld kommer det i retur :(

venter på lillebror/søster 25.01.14

Tusen takk søte deg!!! Det går nok over! Satser på at når eg nærme meg veke 12 og morkaka tar over ein del så blir det bedre! Leste at det hjalp.. og trur det slutta etter veke 12 sist gang :s

Det håper jeg virkelig! Jeg synes det er ille med den lille uggenheten jeg kjenner på innimellom, men jeg skal definitivt slutte og klage! Krysser alt jeg har for at det straks er over;) Hold ut!

åh. akkurat sånn her og

Sent from my GT-N8000 using BV Forum mobile app

Uff... har du alltid mat med deg då?? Eller holder du deg alltid i nærheten av mat??
Eg måtte stå opp midt på natten og ete ein youghurt og drikke eit glass juice.. hehe... sulten var uutholdelig!
Men eg har lyst på alt i utgangspunktet, men når alt kjem til alt er det lite som frister! Varmmat er soleklart det som frister mest..
Kva ete du når du e kvalm? kva som helst?

Nei, har ikke det. Jeg går jo skole så jeg har jo med matpakke eller kjøper mat. Men har alltid vert gla i mat, men nå trenger jeg det liksom litt mer.
hehe, så ille er det ikke her ennå at jeg må opp på natten og spise.
Ja, der er jeg enig, varm mat ! helst sunt, godt, enkelt og lage og noe som ikke tar så lang tid ! hehe.
Jeg spiser det jeg har lyst på, blir gretten om jeg ikke får det jeg vil ha ! :p
Men har ikke noe fast som hjelper meg med kvalmen da...

Back
Topp