Du veit du er høygravid når ...

Chamonix

Supermamma
*MIA*
... du ligger i badekaret, men ikke orker å vaske håret for det er så slitsomt :-P

Fullfør setningen damer, kanskje vi får noe å le litt av i dag ;-)

.. du baserer kosten på vannmelon for det smaker best å tygge som drøv..

....du føler at du kommer til å gå gravid i all evig fremtid :P

.... du anlegger Bestemor Duck-gange etter en liten gåtur til postkassa...

Når du kræsjer i hyller, dører og vegger fordi du ikke henger med på hvor stor magen faktisk har blitt :p

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Haha gøy med litt humor oppi alt :-P

... en mannlig kollega spør om du sover dårlig for tiden. Du ser litt rart på han og sier "ja?". "Jeg ser det" :-S

Haha dere er herlige! Jeg føler meg litt utenfor fordi jeg har liksom ingenting å klage på (ikke for å gni det inn!) og får egentlig høre at jeg ser så frisk og sprek ut. Men seriøst, dere er tøffe! Og bra at dere har humoren på plass, snart er det faktisk over, tenk det! ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Du ikke er vant til at magen er stor, så du tror fortsatt det du driver med er å "snike" deg forbi noen
som står i en dørkarm, eller mellom reoler i butikken e.l... :D

-Og ender gjerne med at du bumper solid borti personen istedet :D

du skvetter av at lillen i magen tar rennafart og sparker fra fra den ene siden av magen til den andre når du
står pent og pyntelig i kø et sted, og du reagerer med å skvette høylyd, så folk glaner på deg... :D

du puster som en hvalross i brunst av å prøve å komme deg opp igjen etter å ha
plukket opp noe fra gulvet..

..du har vært oppe på do for 3 gang om natta og føler du må opp en tur til før du har rukket å finne en stilling å sove i!

Når man bruker den pliktoppfyllende 2,5 åringen for alt det er verdt, å får hjelp til å hente både det ene og det andre, å gjøre ditt&datt, fordi man ikke orker selv:p..

(Jada, føler meg litt fæl, men hun elsker jo å hjelpe til, å få høre hvor flink hun er, å få små belønninger for å være flink å hjelpe mamma, så hun har det nok ikke fælt :D )

Jente født juli 2011 ~ termin med lillebror, i april 2014 :)

Back
Topp