Du veit du er gravid....

.... Når du våkner midt på natta og tenker "Nei, nå vil jeg sove på magen". Idet du prøver å snu deg, oppfatter du at det kanskje blir litt vanskelig :o

..eller når du begynner å bruke magen til bord for kveldsmatfatet foran TV'en i godstolen bare fordi det er så praktisk!

Når du lurer deg unna på jobb for å spise litt ekstra.. Er ingen som vet om graviditeten enda, og eneste måten for å holde kvalmen i sjakk på er å spise lite men ofte ;)

Når du står på trappa og roper på kjæresten... (han er på jobb, det var kattene som skulle inn og få mat) :-P

... Når du plutselig blir enda mer rørt av babyhistorier enn du pleide å bli. (er ikke hormonell i det hele tatt, men nå går slikt enda mer inn på meg enn før!)

Når poden har bæsja ved frokostbordet og du oppdager når du har fått ham på stellebordet at du jammen har glemt å sette på ham bleie denne morgenen..... :-p HERLIG med ammetåke på forskudd..... ;)

Når du lurer deg unna på jobb for å spise litt ekstra.. Er ingen som vet om graviditeten enda, og eneste måten for å holde kvalmen i sjakk på er å spise lite men ofte ;)
Hvor jobber du? Syns ikke magen? 2,5 måned igjen jo

Når du kommer ut av dusjen og oppdager hvor flott du har barbert deg "der nede"
*Må få meg speil i dusjen*

Back
Topp