Du veit du er gammel

!!

Forumet er livet
VIP
Når en halv flaske vin ble drukket i går, og ligger drit dårlig i dag og er fyllasjuk :D

God fredag! :D hva er planene for helgen deres?

Haha! Jeg kjenner det dagen derpå etter kun én øl. :p sjarmen med å bli eldre. :p

Last edited:
Ja fy søren! Det er ikke mange ganger jeg smakte alkohol etter jeg fødte storesøster, før jeg ble gravid igjen, bare fordi jeg virkelig ikke tålte det lengre :p før kunne jeg være på fylla i en uke i strekk, og gjøre akt mulig dagen derpå, nå derimot er jeg helt slått ut og spyr som en gris, værre enn omgangssyken :p

Ja fy søren! Det er ikke mange ganger jeg smakte alkohol etter jeg fødte storesøster, før jeg ble gravid igjen, bare fordi jeg virkelig ikke tålte det lengre :p før kunne jeg være på fylla i en uke i strekk, og gjøre akt mulig dagen derpå, nå derimot er jeg helt slått ut og spyr som en gris, værre enn omgangssyken :p

Ble aldri dårlig jeg heller før! :p men trodde ikke det var mulig og bli dårlig av så lite alkohol..I tillegg var det bare 6% alkohol i :D jaja..må bare le av det! :p

Uff:p

Tåler mer og mer jeg :D

Haha!!! Herlig ^_^
Her er planen å sprite ned huset og HÅPE at samboeren ikke går omgangssyken. Jeg og lillemor har hver vår runde nå..

Back
Topp