du store smerter!

Mailykke2

Forelsket i forumet
Våknet natt til i dag (søndag) med så vondt i bekkenet at jeg fikk kynnere av det... Det er det verste jeg har vært med på (førstegangs gravid). Det tok over en halvtime før kynnerne gav seg, og jeg sov overhode ikke godt resten av natta..

Kjenner samme tendens i dag, noe råd/tips eller erfaringer på dette området? :)

uff, har ingen tips dessverre :( håper du ikke får det igjen for det hørtes ikke godt ut :(

LadyOnHeels skrev:
uff, har ingen tips dessverre :( håper du ikke får det igjen for det hørtes ikke godt ut :(

Det var helt grusomt:/ håper heller ikke jeg får det en natt til, vurderte å ringe føden å høre hva det kunne være for noe:p jeg begynte nesten å lure på om det var rier(ettersom det var så vondt og jeg aldri har vært gravid før) :p

Jeg har ikke hatt vondt i bekkenet når jeg har hatt rier, men så har jeg heller aldri vært plaget av kynnere. I tillegg oppleves rier forskjellig fra person til person.
Jeg har derimot hatt plager med bekkenet i hvert eneste svangerskap og vet at det hjelper MYE å ligge med en pute/ ekstra dyne etc mellom bena om natten.

Er nok dårlig med råd fra meg også , men blir det for plagsomt eller om du blir småbekymret kan du jo ringe jordmor/helsestasjon og spørre om de har noen tips eller råd til deg :-)

Back
Topp