Du som kan brodere med symaskinen

ORIGINAL: litefrø

Ja:)

Hvilket stigsetter-program har du? Det står øverst på listen min nå [:D]. Ha digitzer Jr. men tror ikke jeg kan lage egne design der...[8|]

ORIGINAL: to*gull!

Hvilket stigsetter-program har du? Det står øverst på listen min nå [:D]. Ha digitzer Jr. men tror ikke jeg kan lage egne design der...[8|]
jeg har digitizer pro:) så jeg har alle muligheter, må bare lære meg alt skikkelig! Enkle broderier har jeg lært meg, men avanserte er jeg ikke så god på enda. Så i februar skal jeg på kurs:) det gleder jeg meg til!

ORIGINAL: to*gull!

jeg har digitizer pro:) så jeg har alle muligheter, må bare lære meg alt skikkelig! Enkle broderier har jeg lært meg, men avanserte er jeg ikke så god på enda. Så i februar skal jeg på kurs:) det gleder jeg meg til!

Ok! Var inne og sjekka, koster over 6000,- å oppgradere [&:], så det vå jeg visst ønske meg en stund til [8D][:-]

men har du prøvd det nye gratis programme til sysiden? Det skal visst kunne stingsette egene motiver med. Jeg har ikke testet det altså, men det skal visst være greit å lære seg.l.. ellers er det noe som heter sophiesew so er gratis også.

Back
Topp