Du som har vært gravid før..

ja, og i uke 17 ell noe sånn... :P rett før jeg klarte å pådra meg kikhoste... :P

Nei, jeg var heldigvis ikke plaget med det med nr 1. Men nå får jeg vondt i halebeinet når jeg sitter og har lest at det kan skyldes bekkenlåsning, så får se nå da ;)

Kikhoste ja.. Det kan ikke ha vært særlig behagelig. :/
Jeg fikk allerede i uke 9 med nr 2.
Litt senere med nr 1.
Håper ikke jeg får det så tidlig denne gangen..
det var fint lite behagelig. hjalp ikke mer hypermesis samtidig... hoste til jeg kastet opp....

Slapp unna det sist, men jeg sleit veldig med betennelser i hofta å fikk ikke betennelsesdempende så hadde rimelig vondt på slutten..

Nei, jeg var heldigvis ikke plaget med det med nr 1. Men nå får jeg vondt i halebeinet når jeg sitter og har lest at det kan skyldes bekkenlåsning, så får se nå da ;)
Jeg sliter med bekken og hofter i utgangspunktet. Har en revmatisk sykdom som jeg får både behandling og medisiner for å holde i sjakk. Men under graviditet kan jeg ikke få medisiner. Så kjenner det allerede nå. :(

Begynte å merke det i uke 8. Jeg hadde heldigvis ikke "skikkelig" og kunne begrense litt ved å være påpasselig.

Fikk det rundt uke 20 med førstemann, rundt uke 13 med lillesøster.

Kjenner allerede det nå i forbindelse med sex og spesielt hvis jeg er på topp litt for lenge, så prøver å være flink til å holde beina samlet når jeg skal ut og inn av bilen og slikt. Vanskelig for man glemmer det hvis det ikke gjør vondt, men var så gæli sist at jeg måtte settes i gang før termin, vil helst ikke det denne gangen så prøver å være forsiktig :p

Jeg fikk bekkenløsning i forrige svangerskap rundt uke 20. Jordmor sa den gang at det kunne komme tidligere neste gang om jeg ble gravid på nytt. Har heldigvis (bank i bordet) ikke kjent noe ennå, men det er jo fortsatt tidlig (6 uker i morgen).

Back
Topp