Du som har vært forlover for en venninne..

SleepingBeauty

Elsker forumet
Sommerfuglene <3
Gjorde du noe spesielt for henne/paret på bryllupsdagen evt før/etter? Vil gjerne høre! :-)

Utenom utdrikkningslag og tale gjorde jeg ikke så mye. Eneste var at jeg sendte en mld til alle som skulle komme i bryllupet og ba om deres favorittmatoppskrift (hva som helst: middag, kaker, desserter osv.) og så lagde jeg en personlig kokebok ut fra det! Med masse pynt og personlige hilsener fra de som hadde sendt oppskriften :)

Min forlover lagde et flott scrappet album til meg med bilder som alle mine venner og mannen min hadde gitt henne :-)
Og på bryllupsdagen hadde hun også laget et album med bilder fra utdrikkingslaget!

Ellers så hadde hun jaggu ta nok å gjøre på bryllupsdagen! Og etter talen var jobben hennes gjort, jeg forventet ikke noe ekstra etter alt hun gjorde i forkant!

Jeg var ikke forlover selv da en av mine beste venninner giftet seg for kort tid siden. Men jeg hengte opp et skilt/banner på ei bro med navnene deres på og så stakk jeg innom huset deres og satte en kurv med musserende hvitvin, sjokolade og jordbær på nattbordet deres

HvitSnø skrev:
Utenom utdrikkningslag og tale gjorde jeg ikke så mye. Eneste var at jeg sendte en mld til alle som skulle komme i bryllupet og ba om deres favorittmatoppskrift (hva som helst: middag, kaker, desserter osv.) og så lagde jeg en personlig kokebok ut fra det! Med masse pynt og personlige hilsener fra de som hadde sendt oppskriften :)

Det var koselig!! :-)

Tweak skrev:
Min forlover lagde et flott scrappet album til meg med bilder som alle mine venner og mannen min hadde gitt henne :-)
Og på bryllupsdagen hadde hun også laget et album med bilder fra utdrikkingslaget!

Ellers så hadde hun jaggu ta nok å gjøre på bryllupsdagen! Og etter talen var jobben hennes gjort, jeg forventet ikke noe ekstra etter alt hun gjorde i forkant!

Jeg var ikke forlover selv da en av mine beste venninner giftet seg for kort tid siden. Men jeg hengte opp et skilt/banner på ei bro med navnene deres på og så stakk jeg innom huset deres og satte en kurv med musserende hvitvin, sjokolade og jordbær på nattbordet deres

Den kopierer jeg, tenker jeg! Det hadde vertfall jeg blitt glad for! :-)

Flere?

Arrangerte utdrikningslag med 5 gode veninner.

Laga album med bilder fra utdrikningslaget, men det er det jo mange som gjør.

Holdt "tale", men det gjør vel alle. Leste bare et selvskrevet vers på rim da.

- arrangerte utdrkningslag
- hjalp til med forberedelser
- holdt tale
- pyntet brudesengen med roseblader og en "goodie" kurv med bla. noe godt og drikke,      sjokoladehjerter og kondomer (de planla jo da ikke barn :)
- laget scrapbook av utdrkningslag og bryllup (2 forskjellige)
- fikk alle gjester til å skrive en lapp. på den ene siden skulle stå ønsker for brudeparet, og på  den andre siden skulle stå hvor man trodde brudeparet var om ett år mtp barn, jobb, hus ol.  disse samlet anonymt i en søt liten boks som de fikk på ettårsbryllupsdagen.
- laget powerpointpresentasjon med bilder og videor fra begge sin oppvekst, og fra når de  møtte hverandre, frem til rett før bryllupet. 
- var med til frisøren før kirka, og roet nervene hennes med bla massasje, passet på at hun  spiste ol (det glemmer man fort som brud :p) 
+ + + + +

Tusen takk for svar! Mange gode forslag! Åpen for flere også! :-)

Jeg skal:

*Kjøpe blått strømpebånd og "låne" henne, da har jeg dekket "blått, nytt og lånt" så får vi finne på noe lurt som dekker "gammelt"
*Holde tale (sef!)
*Være hennes hjelper hele dagen i bryllupet
*Lage det koselig der bryllupsnatten skal tilbringes

Jeg trenger tips om hva som er koselig og personlig å gi som gave (album er notert men trenger flere tips) og evt om det er flere ting jeg kan gjøre for henne eller paret som kan være minnerikt.. :-)

holdt utrykknigslag
Hjap til å ordne til til festen
laget brudebukett
laget borddekrasjoner
holdt tale
Hjalp til med nattmaten og ellers hvor jeg kunne hjelpe.... 

Jeg og forloveren til mannen hennes laget en korg med litt "leker", krem, sjokoladesaus osv, som vi satt på sengen til de på hotellromet... De såg den når de kom dit etter bryllupps festen.... :p

Zera skrev:
holdt utrykknigslag
Hjap til å ordne til til festen
laget brudebukett
laget borddekrasjoner
holdt tale
Hjalp til med nattmaten og ellers hvor jeg kunne hjelpe.... 

Jeg og forloveren til mannen hennes laget en korg med litt "leker", krem, sjokoladesaus osv, som vi satt på sengen til de på hotellromet... De såg den når de kom dit etter bryllupps festen.... :p

hihi.. d var litt av en korg! :-)

Laget fotoalbum fra utdrikkingslaget og la på gavebordet, holdt tale også satte jeg inn annonse i avisa fra både meg selv og hans forlover på bryllupsdagen.

dytter i håp om å få enda mere gode forslag til å gjøre venninnen min sin dag ekstra god!? :-)

Prøver meg i dag også jeg :-)

Hjalp til med å ordne hår/sminke på selve dagen. 
Hjalp til med å pynte festlokale og kirka i forkant, og rydde i festlokalet etterpå (stod bla i oppvasken kl 3 på natta med ballkjole og forkle utenpå...)
Arrangerte utdrikkingslag og holdt tale. 

Back
Topp