Gjorde du noe spesielt for henne/paret på bryllupsdagen evt før/etter? Vil gjerne høre! :-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Utenom utdrikkningslag og tale gjorde jeg ikke så mye. Eneste var at jeg sendte en mld til alle som skulle komme i bryllupet og ba om deres favorittmatoppskrift (hva som helst: middag, kaker, desserter osv.) og så lagde jeg en personlig kokebok ut fra det! Med masse pynt og personlige hilsener fra de som hadde sendt oppskriften :)HvitSnø skrev:
Min forlover lagde et flott scrappet album til meg med bilder som alle mine venner og mannen min hadde gitt henne :-)Tweak skrev:
Og på bryllupsdagen hadde hun også laget et album med bilder fra utdrikkingslaget!
Ellers så hadde hun jaggu ta nok å gjøre på bryllupsdagen! Og etter talen var jobben hennes gjort, jeg forventet ikke noe ekstra etter alt hun gjorde i forkant!
Jeg var ikke forlover selv da en av mine beste venninner giftet seg for kort tid siden. Men jeg hengte opp et skilt/banner på ei bro med navnene deres på og så stakk jeg innom huset deres og satte en kurv med musserende hvitvin, sjokolade og jordbær på nattbordet deres
holdt utrykknigslagZera skrev:
Hjap til å ordne til til festen
laget brudebukett
laget borddekrasjoner
holdt tale
Hjalp til med nattmaten og ellers hvor jeg kunne hjelpe....
Jeg og forloveren til mannen hennes laget en korg med litt "leker", krem, sjokoladesaus osv, som vi satt på sengen til de på hotellromet... De såg den når de kom dit etter bryllupps festen.... :p