Du som har halsbrann

Gizom

Gift med forumet
Juli13-jentene
VIP
Hvilket kjønn venter du?

Jeg plages MYE og venter ei tulle!

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Venter gutt og det er helt forjævlig skal jeg være ærlig. Takk og pris har vi en seng som kan heves i begge ender og det hjelper litt å heve brystpartiet og stappe i seg gaviscon men det er fortsatt helt jævlig.:P
Møkklei av å sitte/ ligge å smågulpe/ rape og ha den brannen heeeele tiden. :(

Gutt her, og det var det forrige gang også. Grusomt å våkne i ørska kl03 om natta og famle etter gavisconen. Forrige uke fikk jeg en fridag etter å ha svømt (sklei han lenger ned i bekkenet tro?), satser på reprise imorgen!!

Trøster meg med at det er mye værre å være kvalm og kaste opp, og at denne plagen forsvinner det minuttet babyen er ute. Men det skal nok bli værre før det blir bedre :-/

Har masse halsbrann her også og jeg venter en jente. Hadde masse sist gang også å det var en jente :)
Gleder meg Max til halsbrannen går vekk for godt altså!! Enkelte kvelder/ netter har jeg vært så til de grader på bristepunktet!!! Aargh!! Hehe :)

Selv ble jeg ikke plaget me md gutta...

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Her kommer en gutt...
Blitt fortalt at mye halsbrann = mye hår. Om dette stemmer, er en annen sak, men den lille til søstera mi hadde nå masse hårvekst (og hun hadde hatt en del halsbrann)

Her kommer en gutt...
Blitt fortalt at mye halsbrann = mye hår. Om dette stemmer, er en annen sak, men den lille til søstera mi hadde nå masse hårvekst (og hun hadde hatt en del halsbrann)
Sniker litt :p jeg slet maaasse med halsbrann med min første. Gutt, men hadde nesten ikke hår. Fikk ikke sørlig mye hår før han var året heller :) nå venter jeg gutt nr 2 . Nesten ikke halsbrann. Så på 3D ul at denne har litt hår :p Men med første spiste jeg mye brød, og det har jeg ikke gjort nå.

Venter gutt, men har egentlig vært svært lite plaget.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Svært plaget og venter gutt :)

Var veeeeldig plaget med halsbrann sist, da fikk jeg en jente. Denne gangen er jeg nesten ikke plaget, og venter en gutt.. :)

Back
Topp