Du som handla 10pk strømpebukser på ebay....

Bizarre

Glad i forumet
med gratis frakt, har du den linken ennå?
Jeg finner den ikke igjen og det er jo hundre ebay-tråder ute å går nå, så orker ikke leite gjnnom alle :P

Jeg snakker altså om de strømpebuksene til barn, de med figurer på rumpa :P
Kanskje greit å presisere, så folk faktisk vet hva jeg snakker om...

Jeg kjøpte en slik en og det var bomkjøp... Den var kjempekort! Så kort at den ble knebuksekort :( :( :( 

Kjøpte i størrelse 2 år og likevel ble den for kort. Argh!

Trone skrev:
Jeg kjøpte en slik en og det var bomkjøp... Den var kjempekort! Så kort at den ble knebuksekort :( :( :( 

Oijdah!
Så kjedelig :/
Jeg har kjøpt slike før og de har vert gode i størrelsen.
Kanskje det er forskjell på hvilken selger man kjøper fra?

Hmm...

Får bare feil jeg og....

Men søk på "baby tights 10pc"

Trone skrev:

Det gjorde jeg også, men det er en annen type :p Ble greit skuffa! :p

Genialt med 10 pk da!!! :) Mini har 2 slike som passer kjempefint.. men han vokser snart ut av de.. så tror jammen jeg skal bestille 10! Han krabber jo så mye og sliter hull i alt han har, så er jo kjempekjekt med disse..  Jeg synes ikke de var korte.. men jeg har sett at de selges i kort og lang, så kanskje noen har bestilt feil?

Genialt med 10 pk da!!! :) Mini har 2 slike som passer kjempefint.. men han vokser snart ut av de.. så tror jammen jeg skal bestille 10! Han krabber jo så mye og sliter hull i alt han har, så er jo kjempekjekt med disse..  Jeg synes ikke de var korte.. men jeg har sett at de selges i kort og lang, så kanskje noen har bestilt feil?

hah! Takker! da er disse bestilt;)

LittleMonkey skrev:

Trone skrev:

Dere har nok bestilt feil. De kommer i to forskjellige typer, en som er knelang og en som er hel. Har 2 stk og de passer perfekt, om ikke de er litt for lange.

Har noen bestilt å blitt fornøyde? Og rett lengde? :) Har dere link der?

*FruM* skrev:

Jepp, jeg la ut link over her :) De er lange og helt supre! Og dessuten veldig billige!

*FruM* skrev:

Jepp :) Jeg la ut link litt lenger oppe. Det er av de som er går helt ned til foten :) Også er de kjempebillige 15kr per strømpe og gratis frakt 

-Nymphadora- skrev:

LittleMonkey skrev:

Trone skrev:

Dere har nok bestilt feil. De kommer i to forskjellige typer, en som er knelang og en som er hel. Har 2 stk og de passer perfekt, om ikke de er litt for lange.

Nei, bestilte ikke feil. Det stod at det var lange og jeg spurte til og med selgeren for å være sikker på at jeg fikk de lange.

Back
Topp