du som hadde lasta ned One tree Hill

Astrone~Laluna

Forumet er livet
Hvor mangen episoder er det i denne sesongen??har nemlig lasta ned og sett tilogmed episode 18[&:] og no er jeg såååå nyskjerrig...[:@][:'(][:-][&o]
er det bare 18 episoder denne sesongen?
klarte ikke holde meg nei......[8D]

nei,klarte jo ikke dy meg vettu[&:] men var GØY å se da,men for en avslutting......ble jo såååå nyskjerrig,forvirra,lost....u name it[8D]
holder på å laste ned the l word no[:)][:)] 

hmzz..nå ble jeg nyskjerrig her..har lastet ned litt jeg og ,men er ikke så go på det..den siste episoden jeg har sett er at lucas sitter i bare og paiton følger han hjem og får lagt han, osv..så sier han at hun aldri skulle kommet tilbake..[:)]noen som vet hvem episode det er?![8|]

ORIGINAL: ~Blå Smurf~

Hehehe morsomt[8D]
Ja blir jo helt forvirra av den slutten der. Gleder meg som en unge til neste sesong nå[:D]

Men du, du trenger ikke laste ned, du kan bare gå på den nettsiden under her. Alle episodene ever ligger der, klar til å se gratis[:)][8D]

http://www.tvliveshows.com/one-tree-hill/

oo,thank you[:D]
gleder meg til neste sesong jeg og!!!!!Da bor vi mest sansynelig i canada,så da slipper jeg vente i år og dag på att det skal komme til Norge[8D]

ORIGINAL: astrone

Hehehe morsomt[8D]
Ja blir jo helt forvirra av den slutten der. Gleder meg som en unge til neste sesong nå[:D]

Men du, du trenger ikke laste ned, du kan bare gå på den nettsiden under her. Alle episodene ever ligger der, klar til å se gratis[:)][8D]

http://www.tvliveshows.com/one-tree-hill/

oo,thank you[:D]
gleder meg til neste sesong jeg og!!!!!Da bor vi mest sansynelig i canada,så da slipper jeg vente i år og dag på att det skal komme til Norge[8D]

Åååå heldig du da, da får du jo se det veldig fort da![:D] Og ikke bare One Tree Hill, men alt Nå missunner jeg deg altså, hehe[:)][:)]
Men heldigvis så sender denne internettsiden noen dager etter de er sendt i usa tror jeg[:)] Så det er håp for meg også, hehehe[8D]

Er du fra canada ettersom du skal flytte dit, eller bare er det drømmen å flytte dit? [:)]

er ikke fra canada nei,bare drømmen[;)] ja,håper den siden er oppdatert etter usa da,for Norge er jo langt etter[:-]

Back
Topp