Du som går på progresteron...

Avocado

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Assistert-jentene
Snøfnuggene 2018
Febbisbebbis'18
Hvor lenge skal du ta det?
Skal du trappe ned eller stoppe cold turkey?

Jeg tar Lutinus tre ganger om dagen og har nok resepter på det til å fortsette ut 1. trimester og enda litt, men har ingen beskjed fra legen på når og hvordan jeg evt skal stoppe igjen.
Får vel vite mer på TUL, men akkurat nå er jeg litt nysgjerrig på dere :)

Jeg tar kun 1 til dagen. Skulle egentlig ta fra eggløsning. Men begynte når testen var positiv istede etter at jeg har lest at flere gjør det.
Men jeg vet heller ikke hvor lenge jeg skal bruke de. Tenker jeg bruker opp det jeg har fått utskrevet. Så har rett over 2 pakker igjen [emoji5]

Jeg tar kun 1 til dagen. Skulle egentlig ta fra eggløsning. Men begynte når testen var positiv istede etter at jeg har lest at flere gjør det.
Men jeg vet heller ikke hvor lenge jeg skal bruke de. Tenker jeg bruker opp det jeg har fått utskrevet. Så har rett over 2 pakker igjen [emoji5]

Det er jo noe realt klin så gleder meg litt til å stoppe, samtidig liker jeg tryggheten ved å få ekstra støtte :rolleyes:

Det er jo noe realt klin så gleder meg litt til å stoppe, samtidig liker jeg tryggheten ved å få ekstra støtte :rolleyes:

Ja skikkelig klin [emoji23] kan bare tenke hvordan det er med 3 til dagen [emoji23]
Men ja føler det er en slags trygghet så håper virkelig det blir baby utav det denne gang [emoji1305]

Begynte du på lutinus etter å ha snakket med Porsgrunn Avocado? :)

Jeg skal går på Cyclogest 400 mg to ganger daglig og skal gå tom svangerskapsuke 10 tror jeg de snakka om! Skikkelig driit å gå på, men er betryggende også! Så jeg skal spørre om jeg kan trappe ned og ikke bråslutte på dem!

Jeg skal går på Cyclogest 400 mg to ganger daglig og skal gå tom svangerskapsuke 10 tror jeg de snakka om! Skikkelig driit å gå på, men er betryggende også! Så jeg skal spørre om jeg kan trappe ned og ikke bråslutte på dem!

Var du i styrt syklus?

Ja, da må du jo fortsette en god stund til.. og progynova også da tenker jeg?

Ja, begge to tom uke 10! Men er skeptisk på bråslutt altså[emoji51] er vel tom 04.07 det står på skjemaet mitt!

Ja, begge to tom uke 10! Men er skeptisk på bråslutt altså[emoji51] er vel tom 04.07 det står på skjemaet mitt!

Jeg kan ikke si jeg misunner deg, for jeg haaaater Progynova :p ble skitdårlig av de... håper du tåler de da!

jeg bruker Utrogest og tar 2stk tre ganger daglig. fikk beskjed om å slutte neste Torsdag. da vil jeg være i slutten av uke 5.

Jeg kan ikke si jeg misunner deg, for jeg haaaater Progynova :p ble skitdårlig av de... håper du tåler de da!

Det går overraskende greit![emoji5] merka litt hodepine og kvalme, sistnevnte er selvfølgelig forsterket nå[emoji12] synes det er mest pes å skulle drive med to forskjellige typer medisiner hver dag! Går med dosett i veska og alarm på mobilen[emoji23][emoji23]

Dr. E er veldig snill altså! Han insisterte på TUL også (jeg var ikke vanskelig å be altså :p)

Om jeg er gravid nå håper jeg han insisterer på det her også.. Men det er vel for mye å be om når det da ikke er under stimulering :P

Om jeg er gravid nå håper jeg han insisterer på det her også.. Men det er vel for mye å be om når det da ikke er under stimulering :p

De er veldig snille der, så ikke se bort i fra at det kan skje ;)

De er veldig snille der, så ikke se bort i fra at det kan skje ;)

Om jeg blir gravid nå skal vi kjøre forbi 29/6, men da er jeg jo bare 6+0 eller 6+1, så mulig litt tidlig :P Kaaaaanskje vi kjører forbi en uke senere også.

Om jeg blir gravid nå skal vi kjøre forbi 29/6, men da er jeg jo bare 6+0 eller 6+1, så mulig litt tidlig :p Kaaaaanskje vi kjører forbi en uke senere også.

Det som er synd er at de tar sommerferie i juli, hadde det ikke vært for det skulle jeg grini meg til en til i uke 9-10 :p

Back
Topp