du som er venstrehendt

*Snuppo+1+1*

Forumet er livet
VIP
Har du retningssans??

hva er retningssans for noe? Kan dert kjøpes? Trenger sårt råd om hvor isåfall...
[8D]

Gir noen meg et kart, og jeg går meg aldri vill... Lese kart og finne veien, jo det klarer jeg (men jeg snur det sånn at det alltid peker i den rettningen jeg går/kjører)

Men, har jeg kommet meg fra a - b og noen ber meg snu og gå tilbake til a igjen? W0000t?! Ikke søren om jeg finner veien.
Jeg roter bort bilen på parkeringsplassen
og meg selv på kjøpesenteret..
Si at jeg skal ta til venstre... Vel, noenganger treffer jeg, andre ganger ikke.
Sier jeg at du skal til høyre? Ikke nødvendigvis den høyre du er vandt med, men av og til så trefferj eg der og.. Konsekvent? Neida...

Men ja, kan rettningssans kjøpes?

Gi meg veiforklaringer derimot, da finner jeg nokså ofte frem da og... :) Men si 1-2-3 i rundkjøring, ikke høyre venstre.. :P

Har ingen god retningssans/romfølelse og jeg er venstrehendt (eller tvehendt da).
Men jeg lurer på at jeg har sagt dette til meg over så mange år at det har blitt en selvoppfyllende profeti rett og slett. Jeg tror en kan trene opp retningssansen - og der har jeg vært lat for å si det slik hehe.

ORIGINAL: Ninen D

hva er retningssans for noe? Kan dert kjøpes? Trenger sårt råd om hvor isåfall...
[8D]

Gir noen meg et kart, og jeg går meg aldri vill... Lese kart og finne veien, jo det klarer jeg (men jeg snur det sånn at det alltid peker i den rettningen jeg går/kjører)

Men, har jeg kommet meg fra a - b og noen ber meg snu og gå tilbake til a igjen? W0000t?! Ikke søren om jeg finner veien.
Si at jeg skal ta til venstre... Vel, noenganger treffer jeg, andre ganger ikke.
Sier jeg at du skal til høyre? Ikke nødvendigvis den høyre du er vandt med, men av og til så trefferj eg der og.. Konsekvent? Neida...

Gi meg veiforklaringer derimot, da finner jeg nokså ofte frem da og... :) Men si 1-2-3 i rundkjøring, ikke høyre venstre.. :P

jeg er elendig på og finne frem,selv med veiforklaringer...
og er enda dårligere på og forklare andre veien....

ser ut som vi vet hvorfor retningssansen vår ikke er som den skal....[;)]

Retningssansen min er ELENDIG, ja.. [8D]

ORIGINAL: Snuppo og Sneipen

ORIGINAL: Ninen D

[8D]

jeg er elendig på og finne frem,selv med veiforklaringer...
og er enda dårligere på og forklare andre veien....

Denne signerer jeg under på, med mange streker under [:D]

Mamma er forresten høyrehendt og like desorientert som meg[8D]

Back
Topp