Du som er mellomste barnet i familien..

*p!nk smile*

Forumet er livet
Hvem er du mest lik??

Jeg har en storebror og en lillebror....jeg er mest lik lillebror (utseende,humor,væremåte++) Storebror er roligere,mørkt hår,var flinkere på skolen++

mellomste søsteren min er prikk lik meg, ser det ikkje selv, men alle sier det[8D] eg er minst![:)] 

Eldste er mest lik mamma, og kan ikkje se at vi er søsken[8D]

ingen i væremåte/personlighet... men mest lik på lille søster... nesten ingen trekk fra storebror

Er mellomst med to søstre på hver side. Jeg ligner definitivt mest på min lillesøster i utseende, Og kan trekkes mot lillesøster også i oppførsel

jeg er helt ulik alle sammen, ingeting til felles med noen..
brødrene mine er blonde og veldig lyse/blå øyner, jeg er mørk og grønn/brune øyner..
men nå har det seg sånn at min mor kanskje sjuler noe veldig for oss, at pappa egentlig ikke er min pappa..
men det vil vi ikke vite noe om[8D]

ORIGINAL: ~Heijdii~

jeg er helt ulik alle sammen, ingeting til felles med noen..
brødrene mine er blonde og veldig lyse/blå øyner, jeg er mørk og grønn/brune øyner..
men nå har det seg sånn at min mor kanskje sjuler noe veldig for oss, at pappa egentlig ikke er min pappa..
men det vil vi ikke vite noe om[8D]

Oiisann...vil du ikke finne ut av det??[:)]

jeg er ikke mellomste, men når det gjelder mine 3 små så er det definitivt de 2 minste som er mest lik både i utseende og væremåte[:D]

Jeg har en storebror og en lillebror. I utsende er har vi vel mye av de samme trekka alle tre. Når det gjelder personlighet osv, er det nok jeg og lillebror som er mest lik.

Vi har alle tre de samme fargene på hud, hår og øyne. Men jeg er likevel ikke lik mine to andre søstre. Hverken i utseende eller væremåte[:)]

Ingen av dem.

Mest lik min eldste søster..

mens min yngre søster og eldste bror er mer lik..

Minstemann er noe for seg selv[8D]

[:D] Rart det der...

ORIGINAL: *p!nk smile*

Hvem er du mest lik??

Jeg har en storebror og en lillebror....jeg er mest lik lillebror (utseende,humor,væremåte++) Storebror er roligere,mørkt hår,var flinkere på skolen++

haha.. samme her! Storesøsteren min er som din storebror.. meg å min lillebror er ganske like! [:D]

ORIGINAL: **Lykke**

Hvem er du mest lik??

haha.. samme her! Storesøsteren min er som din storebror.. meg å min lillebror er ganske like! [:D]

Vi er veldig like alle sammen.. kan ikke si jeg ligner med på den ene eller den andre.

Jeg er ikke lik noen av de på noe sett og vis [8D]
Begynner nesten å tro at jeg er postmannbarn.

Søstrene mine er lik mamma i væremåte, og pappa i utseende.
Jeg er omvendt - lik mamma utenpå og pappa inni.[:)]

Jeg er mye mer lik storesøster, enn lillebror [:)]

Hvem er du mest lik??

Kan vel egentlig signere alt du har skrevet [:)]

Back
Topp