Du som er gravid, synes partneren din du er mer attraktiv nå?

Han blir bare finere og finere for hver dag :p

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Jeg er ikke gravid nå, men har 2 barn, og mannen min syns jeg var mer attraktiv som gravid, ja

Æh, så feil. Han sier jeg blir annerledes fin, sånn fruktbart fin :p

Han synes det er fint med gravidemager. Men vet ikke om han synes jeg er finere nå enn før - tror ikke det egentlig.

Sent from my iPhone using BV Forum

Hehehe..
Disse mennene har nå sine egne måter å si ting på :P
Ja :p ikke alltid jeg skjønner hva han mener, men kanskje på en måte allikevel.
Han sier jo han elsker formene mine, regnet med det inkluderer de ekstra formene som har dukket opp i det siste :p
Ikke fått noen klager ihvertfall ;)

Mer veit jeg ikke, men ikke mindre heller :-)

Kjæresten min syns jeg er finere ikke-gravid og jeg er helt enig! Haha.. Ingen av oss ble helt tilfreds med den magen :-P

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Neppe ennå siden jeg har spydd siden august (hyperemesis) og ikke har krefter til å pynte meg ennå. Pusser tenner hver dag nå da i hvert fall - han er takknemlig for det ;)

Tror mannen min synes jeg er like fin både med og uten mage i grunnen, det går mer på hva jeg utstråler - er jeg glad og opplagt så blir jeg pen :)

Jeg blir tatt på, strøket på og kost med hele tiden, både før graviditeten og nå når jeg er gravidtjukk og kvisete.. Har en fantastisk samboer som sier at han synes jeg er den fineste i verden uansett, og jeg tror faktisk på ham at han synes det også. Vi er fortsatt som nyforelskede da, lurer på hvor lenge det skal vare^^

Sent from my iPad using BV Forum

Faren til eldste syntes at jeg var like fin både med og uten den store magen :) Faren til minste brydde seg fint lite om både magen og babyen, men fikk komplimenter fra andre da om at de synes jeg var pen men på en annen måte da jeg gikk gravid :D

Min kjære liker gravidkroppen :) Han likte kroppen før også da, så klart, men jeg kan se han lyser opp når vi plutselig ser at magen har blitt større :)

Neppe, har ikke hørt noe så. Mer opptatt av at jeg har det bra og er i form.

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp