Du som er gravid; hvor langt på vei?

Blir plutselig septemberbaby på deg snart :bag: :bag: Treg baby!
Den babyen som var tregest ut av mine fire, var også den mest klengete babyen, så muligens at de bare liker alt for godt å ligge nær mammaen.. :dead:
Håper noe skjer snart!

Takk kjære du, det er du å :love017 må jo bare håpe masse på at du føder snart. Skjønner at det er slitsomt å gå så lenge over. Har du mulighet til å bli strippet?
Det er ganske tungt ja, både fysisk og psykisk:sorry: Fikk tilbud på trivselskontrollen om å bli strippet for to dager siden, men følte det var litt for tidlig og vil gjerne at ting settes i gang av seg selv :Heartred

Blir plutselig septemberbaby på deg snart :bag: :bag: Treg baby!
Den babyen som var tregest ut av mine fire, var også den mest klengete babyen, så muligens at de bare liker alt for godt å ligge nær mammaen.. :dead:
Håper noe skjer snart!
Ja huff, blir veldig rart om det blir september med opprinnelig termin 22. august. Må gå 10 dager over for å føde i september, så var ikke helt forberedt på det:nailbiting:

Ja huff, blir veldig rart om det blir september med opprinnelig termin 22. august. Må gå 10 dager over for å føde i september, så var ikke helt forberedt på det:nailbiting:
Nei, det er veldig tungt å gå sånn ❤️

Det er ganske tungt ja, både fysisk og psykisk:sorry: Fikk tilbud på trivselskontrollen om å bli strippet for to dager siden, men følte det var litt for tidlig og vil gjerne at ting settes i gang av seg selv :Heartred
Kroppen setter strengt tatt i gang selv da; sånn sett. Man bare irriterer livmoren bittelitt sånn at den KAN reagere, men jeg har blitt strippet flere ganger, og det fører ofte ikke til fødsel samme dag likevel. Det bare.. KAN skape en irritasjon som fører til rier. En orgasme kan forsåvidt også sette i gang rier, fordi da også får jo livmoren en aktivitet som kan trigge litt. Kroppen starter jo selv da også, man bare.. hinter litt. :p

Ingen av delene funker hvis ikke kroppen VIL gå i fødsel, i alle fall :p

Back
Topp