Du som er flergangsfødende

• Trådstarter Trådstarter lurelure
  • Opprettet Opprettet
L

lurelure

Guest
Når skal du på neste kontroll?
Hvor langt på vei er du da?

Her var jeg på kontroll i uke 8 og skal ikke tilbake før i uke 20.
Blir UL i uke 18 da.

Skal på første kontroll neste uke. Ee da 10 uker på vei. Vet ikke når neste kontroll blir, men sikkert i uke 24 for mener det var det forrige gang

Skal på første kontroll neste uke. Ee da 10 uker på vei. Vet ikke når neste kontroll blir, men sikkert i uke 24 for mener det var det forrige gang

Ok.
Kanskje jeg skal finne frem de gamle papirene mine og se når jeg hadde kontroller da...

Uke 24 :eek:
Første var snart to uker siden, også er det jo oul i slutten av oktober.

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Når skal du på neste kontroll?
Hvor langt på vei er du da?

Her var jeg på kontroll i uke 8 og skal ikke tilbake før i uke 20.
Blir UL i uke 18 da.

Jeg var hos legen i uke 6 for å få henvisning til ul. Ul i uke 7+6. Legetime for å fylle ut svangerskapspapir og ta blodpeøver 30 sept. Da er jeg vel ca 11 uker. Skal bestille time hos jordmor, og regner med hun vil ha meg inn rundt uke 12, og så blir det vel ordinær ultralyd før neste jordmortime.

Jeg har vært hos både lege og jordmor. Skal tilbake til jordmor i uke 15 for å høre hjertelyd:)

Jeg fylte ut papirer nå i uke 8 og tok noen blodprøver for å sjekke vitaminer, mineraler, blodsukker og kolesterol. Skal tilbake i uke 12 og ha full sjekk og de andre blodprøvene. Tok å målte blodtrykk denne gang da jeg har hatt svangerskapsforgiftning og hun ville ha et tidlig utgangspunkt på den ;)

Skal ikke på min første sv.skap kontroll før i slutten av mnd. Er da 12 uker på vei.

Var på første kontroll på fredag, er forøvrig 9 uker i morgen.. Men var hos lege pga. Svangerskapet i uke 6 også :P..
Skal til lege igjen om 2 uker, samt tidlig ul, og samtale med gyn. Nå de nærmeste ukene...
Skal gå til kontroll en gang i mnd om alt går som planlagt, så blir som i første svangerskap. Men nå får jeg ekstra oppfølging da, å følger ikke helt normalen :p

Har ikke vært på noe kontroll enda, skal til jordmor om en ukes tid da jeg er 13+2. Neste kontroll etter det blir vel i uke 24 vil jeg tro.

Jeg er bare 7+6 så jeg har ikke bestilt time til legen ennå. Venter til rundt uke 12/13 tenker jeg. Så er det vel ikke mer før i uke 24 etter det.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Er bare 8+4 og ringer vel legen i uke 12 tenker jeg. Har oppfølging hos gynekologen min da så føler jeg får det "jeg trenger" inntil utfylling av helsekortet etc ...

Jeg har første time hos legen i uke 12.
Men nå har jeg vært på to Ul allerede og skal igjen på tirsdag. Har tett oppfølging hos gyn pga tidligere MA/SA, så følger egentlig ikke så mye behov for mer oppfølging. Vet ikke når neste time hos lege er etter uke 12 da.

Jeg går til privat jordmor jeg så tror jeg velger litt selv hvor ofte. Nå har jeg gått ukentlig pga at jeg har vært så dårlig. Men nå som det begynner å bli bedre så sikkert hvrr 3-4 uke vel..

Var hos legen i uke 8+ og jordmora 10+ skal tilbake til jordmora i uke 24+ men har en eller annen legetime før uke 24 da :)

Back
Topp