Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Kan ikke svare for denne babyen men merket ikke noe til det den korte tiden jeg ammet sist. Husker ikke om jeg prøvde meg på brus og sånn før senere heller egentlig..totalt håpløst svar reagerer du på det selv og? Jeg husker jeg fikk beskjed om å ligge unna sjokoladen jeg fikk av besøket på sykehuset fordi babyen kunne reagere.spiste de to opp da jeg kom hjem og hun hadde det fint
Jeg har ikke prøvd ennå, har ikke villet ta sjansen. Storesøstrene reagerte ikke på det hvis jeg husker rett, så jeg kunne sikkert prøvd. Det er bare så greit å holde seg helt unna brus nå, men hvis jeg tar et glass brus, så er jeg sikker på at jeg raskt er i gang med Pepsi Max i store mengder igjen.
Her går det iallfall ikke med løk, kål eller mye melk... Så vil tro at brus er en synder også. Drikker heldigvis lite brus, så ikke noe problem å kutte det ut. Verre med sjokoladen, men eg har klart meg no i over en uke
Går bra her. Men når jeg drikker kullsyre, har jeg det i glass og lar det stå litt så den mister litt av futten før jeg drikker det. Vet ikke om det utgjør så mye forskjell, men ;-)
Jeg drikker brus så sjeldent at jeg ikke har fått testet det ordentlig ut enda. Men et eller annet reagerer hun på, jeg vet bare ikke hva det er. Noen dager bare ligger hun og trykker og presser, og får ikke sove, noe som medfører en særdeles sur og grinete baby.
Her var lille gutt våken fra 04.40 til kl 11 med bare en liten dupp på 30 min i mellom. Jeg drak sukkerfri brus den dagen. Kjøpte en cola zero og drak et par slurker før jeg kastet dn i frykt for at han skulle reagere og det gjorde han. Vet ikke om det var brusen men jeg selv får luft i magen av det.