du skulle ikke vært lov

Bøllefrø*

Elsker forumet
mini hadde tilvenning i bhg rett før helgen, sendte han i bhg i dag og etter 1,5 time ringer de... ungen er syk!!!!!!
great!!!!, skulle vært hos eleven min i dag og har 2 dager med planleggings dager i morgen, samt første skoledag på torsdag!
flott det, ny jobb, syk unge.

så da ligger han her å sliter med pusten og sky høy feber!! [:'(][:'(][:'(][:'(][:@]
litt lei, neeeeeeeeeeeeeeiiii da!!!!!!![&o]

Åh nei så drittalt. Stakkar liten og da. Typisk at de blir syke nå som bhg starter igjen og. Jeg gir Sofie 1 uke før hun er full av snørr [;)]

ORIGINAL: *Fie og Rangen*

Åh nei så drittalt. Stakkar liten og da. Typisk at de blir syke nå som bhg starter igjen og. Jeg gir Sofie 1 uke før hun er full av snørr [;)]

ikke sant!
han var på riksen forrige uke, og vi skal liksom trappe ned medesiner.. hva var det sa, han kommer til å bli dårlig innen en uke, hvem har rett, jo jeg!
hvor dumt er det ikke å slutte helt med antibiotika, og trappe ned styrken på pulmicort når han starter i barnehage og høsten og vinteren er rett rundt hjørnet!
fader altså, ikke kult når jeg har ny jobb ihvertfall!

Nei, det var kjipe greier!!

Får håpe det går over snart, og at der ordner seg med jobb[;)]

ORIGINAL: Lbaby

ORIGINAL: Lbaby

jeg er hjemme i dag, dro en tur til eleven min i går kveld. også blir han hjemme i morgen[:)]
han virker bedre i dag! forts feber, men men..

nei så kjedelig!
enig med dansern, del på sykedagene.
God bedring til gogutten, håper han snart blir frisk og at det ordner seg med jobb[:)]

Back
Topp