Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Er det et selskap for min bestemor, med kaker og brus, eller er det min venninne som skal ha skikkelig "parteeey"? [emoji14]
Eller festen som jeg avholder selv for dattera som fyller 8?
Førstnevnte; Pen kjole, litt..lyst.
Andre: bukse og pen topp.
Tredje; joggeklær om så [emoji28]
Tar det første jeg finner. Har som regel dårlig tid.
Men tenker litt på årstiden også. Elsker sommerkjoler, så er det sommer tar jg det. Eller hvit bukse og lys topp og dongerijakke eller skinnjakke.
På høst og vinter tar jeg svart bukse og en fin topp, eller favorittkjolen min; en liten svart sak som sambo kjøpte til meg og som sitter som et skudd på meg. Føler meg alltid fin i den.
Spørs jo helt. Er det kaffe og kaker eller middag hjemme er det hva enn jeg har som passer, er pent uten å være stivpyntet. Følger jo litt årstidene også.
I det siste har det vært en kjole jeg liker veldig godt og som er ammevennlig. Nå er lille blitt stor men selskap varer ofte litt sent så greit med muligheten. Jeg ammer nemlig fortsatt en god del.
Stort sett en kjole jeg kan bevege meg i og tights under! Pynter med belte, smykke, jakke, skjerf/sjal alt etter når på året og hvor stylet det skal være!
MÅ ha noe komfortabelt uansett!!!
Spørst hvilken bursdag det er Er deg "vanlig" bursdag, så kanskje en fin bukse og en fin topp Er det mer "fest" typ 40-års lag eller noe sånt med bare voksene, så kanskje en kjole