"Du skal høre mye....."

Zera

Forumet er livet
Før øra faller av... Men idag hørte jeg noe, så jeg fekk mild form for hakeslepp..

Var på lekebutikken for å se etter gave til Tuva, og der inne var det ei jente som var rundt 6år, og hennes bestemor (regner jeg med det var).. De står å ser på vannpistoler tror jeg, så hører jeg bestemoren sier: Du kan få den av meg. Så kan du ta den med på hytta og skyte pinnsvin og fugler å sånn..... [8|]

Ehhmmm... javel, tenkte jeg da.... Ikke det aler værste det, men synest den var litt drøy jeg da...

Hadde ikke tenkt noe over det en gang jeg skal jeg være ærlig.

eg er einig med tråd starter her at den var drøy..ein seier vel ikkje sånt til eit barn , at det er greit å skyte på pinnsvin og fugler..
[8|]

ORIGINAL: RaMona78

eg er einig med tråd starter her at den var drøy..ein seier vel ikkje sånt til eit barn , at det er greit å skyte på pinnsvin og fugler..
[8|]

Nei,var DET jeg reagerte på... trodde man sku lære barna å være snille mot dyr uansett jeg.. jaja.. Iallefall det jeg mener[:)]

[8|]
enig[:-]

Det er jo snakk om vannpistol!! Hadde nok bare fnisa, eller ikke tenkt noe over det jeg...

ORIGINAL: *ramboline*

Det er jo snakk om vannpistol!! Hadde nok bare fnisa, eller ikke tenkt noe over det jeg...

Har vel ikke noe å gjøre med at det "bare" var en vannpistol. Hvorfor er det greit å plage noe/noen? Det er prinsippet her, en skal ikke plage andre for å ha det moro selv. At det skal være så vanskelig å finne på noe annet å gjøre på hytta [8|]

[8|]

Sign

ORIGINAL: Viola92

Hadde ikke tenkt noe over det en gang jeg skal jeg være ærlig.

[:)]

ORIGINAL: H0111

Har vel ikke noe å gjøre med at det "bare" var en vannpistol. Hvorfor er det greit å plage noe/noen? Det er prinsippet her, en skal ikke plage andre for å ha det moro selv. At det skal være så vanskelig å finne på noe annet å gjøre på hytta [8|]
det er her humoren til barnas supershow kommer inn....

ORIGINAL: Zera

[8|]

Nei,var DET jeg reagerte på... trodde man sku lære barna å være snille mot dyr uansett jeg.. jaja.. Iallefall det jeg mener[:)]
helt enig!

Man skal ikke plage dyr, men hvor mange pinnsvin og fugler tror du jenta kommer til å faktisk skyte på? Mener bare at det ikke var noen ''big deal''

Man skal ikke plage dyr, men hvor mange pinnsvin og fugler tror du jenta kommer til å faktisk skyte på? Mener bare at det ikke var noen ''big deal''

så noen er det greit å gjøre det på?
Hadde min unge gjort noe sånnt hadde de ligget jævlig tynnt ann!

kjære.. det var ikke som om det var sprettert og klinkekuler de kjøpte[:D]

Hadde ikke tenkt over det en gang. Og sjansen for at ungen noen gang skulle treffe et dyr med vannpistol er jo minimal da. Hadde hun kjøpt ungen en luftpistol/softgun eller lignende, DA hadde jeg reagert.

ORIGINAL: ©Smartass

Betyr det da at di skal få lov å skremme dyra???

Hos meg er det ihvertfall fy-fy , her skal vi være snille med både dyr og mennesker...

ORIGINAL: Drømmeren

ORIGINAL: ©Smartass

Betyr det da at di skal få lov å skremme dyra???

Hos meg er det ihvertfall fy-fy , her skal vi være snille med både dyr og mennesker...

La meg prøve ut en teori:

Dere som klikker bananas.. Er dere byfrøkner?[:-]

Back
Topp